Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@04:36:55 GMT

دو خبر کوتاه اجتماعی از گیلان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۹۰۷

دو خبر کوتاه اجتماعی از گیلان

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان ، جمیل حق پرست در نشست مشترک با حضور مدیران تامین اجتماعی و اعضای انجمن های صنفی کارگران ساختمانی گیلان افزود: بیش از ۱۰ هزار بیمه شده گروه کارگران ساختمانی ثبت نام نشده استان، تا پایان ماه جاری فرصت دارند تا در سامانه رفاهی تعیین شده اطلاعات درخواستی را درج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

 وی با بیان اینکه عدم ثبت نام و طی مراحل تایید و... منجر به حذف بیمه شدگان می شود، اظهار داشت: انجمن های صنفی کارگران ساختمانی در شهرهای مختلف اصلی ترین و مطمئن ترین مسیر دسترسی به این قشر هستند، به همین منظور درصددیم تا با تعامل، هماهنگی لازم و استفاده از ظرفیت و توانمندی این تشکل ، از حقوق بیمه شدگان صیانت کنیم.

محمدعلی کریمی رئیس اداره نامنویسی و حسابهای انفرادی اداره کل تامین اجتماعی گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه از مجموع بیش از ۳۰ هزار بیمه شده کارگر ساختمانی استان ، ۱۰ هزار و ۶۴۴ نفر هنوز در سامانه رفاهی ثبت نام نکرده اند، اظهار داشت: این افراد بایستی هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

بر اساس آخرین آمار، افزون بر ۴۱۶ هزار بیمه شده اصلی و افزون بر ۱۲۶ هزار مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی استان گیلان هستند.

کارگاه آموزشی با حضور رئیس اورژانس هوایی کشور در گیلان

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از برگزاری اولین کارگاه اورژانس هوایی در این استان با حضور محمد سرور رئیس اداره اورژانس هوایی کشور خبر داد.

پیمان اسدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی اورژانس هوایی توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با همکاری اداره اورژانس هوایی سازمان اورژانس افزود: مراسم افتتاح این کارگاه فردا (دوشنبه) با حضور رئیس اداره اورژانس هوایی کشور در مرکز آموزشی درمانی الزهرا رشت برگزار می شود و در این کارگاه آموزشی دو روزه، مباحث مرتبط با لزوم و اهمیت اورژانس هوایی ، دستورالعمل آمبولانس های هوایی و مباحث ایمنی در عملیات اورژانس هوایی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی  بیان داشت: کارگاه های آموزشی اورژانس هوایی در استان های برخوردار از اورژانس هوایی و یا استان هایی مانند گیلان که قرار است در آن اورژانس هوایی راه اندازی شود، برگزار می شود.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان دارای ۴۰۰ نیرو، ۱۲۰ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه موتور لانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اتوبوس استفاده از ظرفیت تامین اجتماعی روابط عمومی فوریت های پزشکی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرماندار کبودراهنگ ستاد جوانی جمعیت و خانواده شهرستان کبودراهنگ، افزود: با ثبت هزار و ۸۸۲ تولد، این شهرستان رتبه نخست استان را دارد.

مسلم غلامی غلامی افزود: پارسال تسهیلات ازدواج هزار و ۱۶۶ مورد و فرزندآوری هزار و ۳۰۰ مورد اعطا شده است.

او همچنین گفت: در این شهرستان بیش از هزار و ۲۰۰ خانواده سه فرزند و بیشتر در سامانه طرح ملی زمین ثبت نام کرده اند و ۱۵ هکتار زمین برای اعطا به این خانواده‌ها آماده شده، اما کافی نیست.

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استان همدان هم گفت: در این شهرستان با آسیب‌های اجتماعی مواجه نیستیم و کبودراهنگ از شهرستان‌های نمونه استان همدان و کشور در امر عفاف و حجاب هست.

خانم ستاری نوید افزود: باید در ۳ سال آینده نرخ باروری را از ۱.۶ به ۲.۱ برسانیم.

او همچنین گفت: ۲ مرکز ناباروری در مرکز استان فعال است و ۹۰ درصد هزینه را بیمه پرداخت می‌کند و در استان همدان ۲۲ درصد زوجین نابارور هستند.

مدیرعامل مرکز جامع تحکیم بنیان خانواده هم گفت: مرکز تحکیم بنیان خانواده حدود یکسال است در کشور ایجاد شده و متخصصین و مشاوران خانواده در این مرکز برای کمک به خانواده‌ها حضور دارند.

کامرانی صالح افزود: در ۳۵ روستای این شهرستان کارگاه‌های آموزشی برگزار شده و برای مابقی روستا‌ها هم آمادگی اعزام کارشناس برای راه اندازی کارگاه‌های مشاوره را داریم.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ هم گفت: برای افزایش فرزندآوری و ازدواج و کاهش طلاق در دو سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نشست و کارگاه آموزشی در سطح شهرستان برگزار شده است.

سرهنگ سوری خواستار راه اندازی مرکز ناباروری در شهرستان و کمک به زوج‌های نابارور برای بهره مندی از این مراکز شد.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز