Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:39:23 GMT

۱۵۴طرح عمران روستایی در استان بوشهر اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۹۱۰

۱۵۴طرح عمران روستایی در استان بوشهر اجرا می‌شود

حمید حیدری بریدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از یک‌هزار و ۵۷۸ واحد مسکن روستایی در دست ساخت در استان بوشهر ۷۱۳ واحد مسکونی با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: بهره برداری از ۶۴ کیلومتر آسفالت معابر روستایی در قالب ۱۵۴ طرح از جمله دیگر طرحهای افتتاحی بنیاد مسکن در استان بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری بریدی گفت: در قالب طرح اقدام ملی ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی به استان ابلاغ شده است که از این شمار عملیات اجرایی ۲۵۰ واحد در هفته دولت آغاز می‌شود و در مدت ۲۴ ماه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات وزارت نفت ۱۸۰میلیارد ریال برای بهسازی و معابر روستاهای شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تخصیص یافته است که در این راستا عملیات اجرایی بهسازی وآسفالت معابرروستاهای شهرستان‌های دشتی، تنگستان، جم، عسلویه، کنگان و دیر در هفته دولت آغاز می‌شود.

حیدری بریدی اضافه کرد: امسال تسهیلات بانکی بهسازی و نوسازی مسکن روستایی از۲۵۰ به ۴۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است و افزون براین ۳۶میلیارد ریال کمک بلاعوض نیز از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) به نیازمندان پرداخت می‌شود.

وی گفت: در همین راستا امسال ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در قالب طرح ویژه  نوسازی و بهسازی می‌شوند که در سال‌جاری تاکنون هزار و ۸۵ واحد مسکونی به بانک عامل معرفی شدند.

حیدری بریدی ادامه داد: در همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر حداقل یک فاز طرح هادی اجرا شده و در برخی از روستاها فازهای دوم،سوم و چهارم نیز اجرا شده است.

وی عنوان کرد: اکنون ۹۵ درصد از روستاهای استان بوشهر دارای سند مالکیت هستند.

حیدری بریدی یادآور شد: کار نوسازی و بهسازی مسکن شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن واگذار شده که تلاش می‌شود کار با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر نیز تلاش خوبی صورت گرفته است و تاکنون ۹۲ واحد مسکونی برای این خانواده‌ها ساخته شده است.

حیدری بریدی یادآور شد: سهم استان در زمینه بهسازی معابر روستایی ۵۰ میلیارد ریال بود که با تلاش صورت گرفته و با افزایش هفت برابری به ۳۵۰ میلیارد ریال رسید که با همکاری دهیاری‌ها در مجموع ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه در این حوزه اجرایی شد.

۶۰۴۷/۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر هفته دولت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام