Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در همایش فعالان فضای مجازی ضمن تبریک به مناسبت روز مباهله، نزول آیه تطهیر اظهار داشت: همه شما در خط مقدم جنگ هستید.

وی گفت: ما می‌توانیم فضای مجازی را به نفع انقلاب اسلامی تسخیر کنیم، چراکه ما در بحث فضای مجازی رویکردهای متفاوتی داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان ابراز داشت: همه شما افسر و کاربران این فضا هستید و ضرورت و اهمیت کار را درک می‌کنید و می‌دانید که هنوز فناوری که با آن مواجه هستیم به نهایت نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خطرات فضای مجازی در آینده گفت: فضای مجازی می‌تواند بسیاری از حقیقت‌ها را واژگون کند و ما هنوز در مسیر ابتدایی قرار داریم.

شعبانی با بیان اینکه فضای مجازی نیازمند مدیریت است، افزود: امروز فضای مجازی فضای جنگ اندیشه‌ها است.

وی با اشاره به تغییر سبک زندگی گفت: تغییر اساسی که امروز اتفاق می‌افتد تغییر در اندیشه‌ها است؛ اساسی‌ترین و حساس‌ترین ساحت حیات بشر ساحت اندیشه و جهان بینی او است که سبک زندگی ما را تشکیل می‌دهد و امروز دشمن به اساسی‌ترین و حساس‌ترین قسمت هجوم آورده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آرایش جنگی تصریح کرد: این آرایش جنگی در فضای مجازی بر روی اندیشه‌ها تمرکز یافته است.

شعبانی عنوان کرد: امروز دشمن بر اندیشه و باورهای ما هجوم می‌آورد و بسیار اساسی است.

وی با بیان اینکه دشمن ما زیرک‌تر شده است هم در تولید محتوا و هم در روش‌شناسی که انجام می‌دهد، اضافه کرد: اوایل پیام‌هایی که تولید می‌شد هم خلاف فطرت و هم خلاف دین بود و در مقابل خود مقاومت بالایی داشت اما امروز دشمن با زیرکی محتواهایی تولید کرده که تقابل جدی با فطرت ندارد اما خلاف دین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان ابراز داشت: دشمن مقابل ما به خوبی فضای مجازی و تأثیرگذاری‌ها را می‌شناسد و ارتباطات اجتماعی جوانان را مدیریت می‌کند و ما در آرایش جنگی که قرار داریم با چنین دشمنی مواجه هستیم و مقابله می‌کنیم.

وی ادامه داد: دشمن حتی در ورای تولید محتوای طنز به دنبال تغییر اندیشه جوان، سست کردن بنیان خانواده و غیرت‌زدایی است.

شعبانی خطاب به حاضران با بیان اینکه شما در جبهه جنگ بسیار سختی قرار گرفته‌اید، تصریح کرد: دشمن از همت بالا، ایمان و اعتقاد شما خبر ندارد.

وی گفت: امروز اگر کسی می‌خواهد شهید «همت»، «باکری» و «ابراهیم هادی» شود در این فضا است، چراکه فضای جنگ امروز در فضای مجازی است؛ باید در این فضا همت کرد و هادی و هدایتگر شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه جریان انقلابی حضور خوب و منسجمی در این فضا دارد، گفت: جریان انقلابی متوجه شده که صحنه جنگ این فضا است  و باید حضور جدی پیدا کند.

وی اظهار داشت: امروز باید علیه دشمنی که در فضای مجازی به تمام معنا به اندیشه‌ جامعه اسلامی هجوم می‌آورد قیام کرد.

شعبانی با بیان اینکه امروز حضور جدی در فضای مجازی به معنای دفاع از اندیشه‌های اسلامی است، گفت: صحنه جهاد ما توسعه پیدا کرده و دشمن ما قوی‌تر شده است و جنگ با دشمن قوی باعث قدرت ما می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمانی مرز خاکی بود و امروز مرزها تغییر یافته است، تصریح کرد: کار انقلابی و دینی کردن بدون اخلاص ثمربخش نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان عنوان کرد: اگر کار وجه‌الله باشد تأثیرگذاری دارد، بنابراین اخلاص را فراموش نکنید.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: فضای مجازی انقلاب اسلامی اندیشه شعبانی تولید محتوا همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب استان خبر داد. سردار کیومرث عزیزی گفت: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجارهای اجتماعی فعالیت کنند.

منبع: جماران

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شوخی گلزار با مردم
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان