Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: به خاطر حسایست‌‌های ویژه این پرونده و تحت تأثیر قرارگرفتن احساسات عمومی، رسیدگی به این پرونده در مجموعه قضایی استان به صورت ویژه و در وقت فوق‌العاده در دستورکار قرار گرفت و سیر قانونی پرونده در کوتاه‌ترین زمان طی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پرونده مرحله نهایی خود، یعنی اخذ استیذان و مجوز اجرای حکم توسط ریاست قوه قضائیه را طی کرده است، از اجرای حکم قصاص محکوم پرونده در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: در حکم صادره از سوی شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس که به تأیید شعبه 19 دیوان عالی کشور رسیده است بر اجرای حکم در محل وقوع جرم یعنی شهرستان کازرون تأکید شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به برخی شایعات مبنی بر مشارکت برخی افراد و جریانات در وقوع این جرم خاطرنشان ساخت: در هیچ یک از مراحل رسیدگی به پرونده شهادت امام‌جمعه فقید کازرون، ارتباط فرد یا افراد دیگری تحت هر عنوان مُحرز نگردید.  

این مقام ارشد قضایی استان افزود: هر زمان اسناد، مدارک و یا شواهدی دال بر مشارکت و دخالت افراد دیگر به دست بیاید، این موضوع قابلیت پیگرد قضایی خواهد داشت.

گفتنی است پیش از این خبر قطعیت و تأیید حکم قصاص عامل شهادت امام‌جمعه شهرستان کازرون در دیوان عالی کشور اعلام  شده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس امام جمعه دیوان عالی کشور روابط عمومی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: سال گذشته ورودی پرونده‌های مراجع قضایی استان در موضوع تصادفات، بیش از ۶۰ درصد کاهش پیدا کرد.

وی افزود: با اجرای طرح طرح پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده، ارباب رجوع‌ها در دو هزار و ۲۳۷ مورد بدون تشکیل پرونده، به سمت بیمه‌ها ارجاع شدند و بیش از هزار و ۶۰۰ نفر، دیه خود را بدون آنکه پرونده‌ای در مراجع قضایی تشکل دهند، دریافت کردند. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: میانگین زمان ارجاع شکوائیه در محاکم استان کاهش ۵۶ درصدی داشته ودر نتیجه اقدامات انجام شده میانگین زمان ارجاع دادخواست ۲۱ درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • طناب دار بر گردن عامل جنایت برج سپید | توقف حکم ۲ قاتل و یک متجاوز در لحظه آخر
  • آنچه باید درباره اختلال شخصیت ضد اجتماعی و عوامل بروز آن بدانید
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • فیلم «‌مصلحت»؛ برداشتی «لاکاتوش»ی از مفهوم مصلحت