Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد حسین زادگان، یکشنبه همزمان با دومین روز از هفته دولت در بازدید سرزده از مرکز نگهداری معلولان شهید هاشمی‌نژاد، هدف از این بازدید را قدردانی از تلاش پرسنل این مرکز و شناساندن این مرکز به مردم اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تلاش خالصانه و پیگیرانه  در مراکز نگهداری معلولان به طور جدی وجود دارد؛ اظهار داشت: باید این خدمات مورد توجه باشند و قدردان زحمت کشان این عرصه باشیم و برای توسعه فضای نگهداری معلولان تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران، خدمات ارائه شده در مرکز نگهداری معلولان شهید هاشمی‌نژاد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خدمات به طور شایسته در حال انجام است و بهداشت و نگهداری با جدیت دنبال می شود.

حسین زادگان با تاکید بر کمک مردم و دولت؛ افزود: باید با همکاری و همفکری با کمک هم، بسته پیشنهادی ارائه و برای توسعه این مرکز تلاش بیشتری انجام شود.

وی گفت: در بخش توانبخشی کار بسیار سخت است و با توجه به اینکه بودجه کافی ندارد، باید کمک کار باشیم و برای توسعه این مراکز از کمک شرکت ها، مردم، خیران و دولت استفاده و مردم را ترغیب به کمک در این حوزه کنیم.

استاندار مازندران افزود: پیگیری برای توسعه مرکز نگهداری معلولان شهید هاشمی‌نژاد در دستور کار بنده است و با قوت اجرایی می شود./

۱۸۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران هفته دولت بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ معاون توانبخشی بهزیستی استان گفت: برای اولین باراست که آزمونی مختص معلولان برای جذب در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود

اکبر شاهی افزود: در مقطع کاردانی ۱۲۷ نفر، در کارشناسی ۳۶۳ نفر، در کارشناسی ارشد ۹۳ نفر و در دکترا ۴ نفر عضو بهزیستی هستند و همه این افراد می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان به درگاه مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی مراجعه کنند.

آزمون استخدامی اختصاصی معلولان روز جمعه ۱۷ خرداد برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان