Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، سعید نمکی در بازدید از ساختمان اورژانس جدید و بخش آنژیوگرافی محیطی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار داشت: با وجود اینکه ارائه خدمات درمانی  به افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بدون وقفه و بی‌هیچ مشکلی در سیستم درمانی ادامه دارد، اما سازمان تامین اجتماعی بدهی بیش از ۱۷ ماه خود را به وزارت پرداخت نکرده و این امر موجب بروز برخی مشکلات در پرداخت مطالبات کارکنان  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ورود و پیگیری رئیس جمهوری به این موضوع و صدور دستور پرداخت معوقات این سازمان، امیدواریم طی هفته‌های آینده پرداخت صورت گیرد.

وی ادامه داد: منتظر پرداخت تامین اجتماعی هستیم و این قول را به همکاران بخش درمان می‌دهیم که به محض وصول بدهی از سوی سازمان تامین اجتماعی تمام معوقات کارکنان را پرداخت کنیم.

وزیر بهداشت گفت: در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک با صفر کردن مطالبات کارکنان دیگر شاهد حتی یک روز تاخیر در  پرداخت مطالبات نباشیم.

نمکی با ابراز رضایت از احداث و بهره‌برداری واحدهای مختلف خدماتی درمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز اضافه کرد: در سال‌های اخیر با همت و همکاری تمام واحدهای دانشگاه علوم پزشکی تبریز به‌خصوص صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، پروژه‌های متعدد و خوبی احداث و به بهره‌برداری رسیده و در هفته‌های آینده نیز شاهد افتتاح چندین پروژه جدید خواهیم بود که مهم‌ترین آنها ساختمان اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) است.

نمکی ضمن ابراز خرسندی از روند تجهیز ساختمان اورژانس جدید این مرکز بیان کرد: با مشاهده تلاش‌های شبانه‌روزی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز این قول را به همکاران تبریزی می‌دهیم که تمام تجهیزات و لوازم مورد نیاز را در اسرع وقت برای تبریز فراهم و از همکاران چه در بحث پرداخت و چه در بحث تامین تجهیزات حمایت کامل کنیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد طباطبایی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری) عنوان کرد: هفته سلامت، فرصتی مغتنمی است برای شناسایی هرچه بهتر خدمات حوزه سلامت به عموم مردم؛ بنابراین با بهره مندی از ظرفیت‌های اطلاع رسانی در این هفته می‌توان سهم بزرگی در آگاهی و افزایش سواد سلامت جامعه برداشت تا به اهداف و اصول سلامتی که در پی آن هستیم برسیم.

وی با اشاره شعار امسال در هفته سلامت، یعنی “سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت”، تصریح کرد: شعار امسال بر این حقیقت تاکید دارد که سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست تک تک اعضای یک جامعه است. با توجه به این شعار، ما در دانشگاه علوم پزشکی ایران، تلاش خود را برای ترویج فرهنگ سلامت در بین مردم و خانواده‌ها ادامه خواهیم داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: براین اساس به عنوان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، این فرصت را غنیمت شمرده و با ابراز اهمیت سلامت برای تک تک اعضای جامعه و هم میهنان این ایام را به همکاران حوزه بهداشت و درمان کشور تبریک عرض می‌کنم. با امید به اینکه همه ما بتوانیم در این هفته، به سلامت خود و خانواده‌هایمان بیشتر اهمیت دهیم و با ایجاد تغییرات مثبت در سبک زندگی خود، گامی بزرگ در راه سلامتی برداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد
  • طرح سلامت شهری در استان اصفهان اجرایی می‌شود
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود