Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جلسه ملاقات مسئولان سازمان وظیفه عمومی ناجا با مشمولان و خانواده های آنان، پنج شنبه ۷ شهریور ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ظهر برگزار می شود.

بنابراین گزارش، مشمولان و خانواده های آنان در صورت تمایل می توانند به سازمان وظیفه عمومی ناجا واقع در تهران، میدان سپاه مراجعه کنند؛ در این برنامه ملاقات مردمی به درخواست های مشمولانی رسیدگی می شود که پیش از این درخواست آنان ثبت شده و در فرآیند رسیدگی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرباز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی

دوسلدورف آلمان سنگ بنای مرکز جدید ملاقات عمومی کودکان، جوانان و خانواده‌ها را مهیا کرده است تا تعامل اجتماعی سالم را بین شهروندان ترویج دهد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، دوسلدورف آلمان از پایه‌گذاری ساختمان جدید یک مرکز مراقبت روزانه برای ۱۱۰ کودک خبر داد که منطقه‌ای برای گذراندن اوقات فراغت جوانان و یک کافه خانوادگی را در خود جای خواهد داد. تمرکز این مرکز بر ورزش، حمایت از جوانان و کارگاه‌های آموزشی برای والدین قرار خواهد داشت و برای هر یک از خانواده‌های شهر خانه امنی ایجاد خواهد کرد.

مقامات شهری دوسلدورف خاطرنشان کردند از آنجا که قرار است این مرکز به‌عنوان محل ملاقات جوانان و خانواده‌ها مورد استفاده قرار گیرد، در طراحی بخش‌های عمده‌ای از آن از مشارکت کودکان و جوانان بهره گرفته شده است. این مرکز همچنین برای افراد معلول قابل دسترسی خواهد بود و به این ترتیب اصل فراگیری به طور کامل در طراحی آن رعایت شده است.

مرکزی اجتماعی برای ملاقات خانواده‌ها

مرکز جدید که قرار است ساخت آن تا آوریل سال آینده تکمیل شود، دارای یک مجموعه ورزشی در فضای باز و یک باغ اجتماعی سرسبز خواهد بود. این مرکز همچنین با رعایت کامل استانداردهای بالای زیست‌محیطی برای ساخت و ساز بنا خواهد شد که از طبیعت و تنوع زیستی محلی به بهترین نحو ممکن حفاظت خواهد کرد و در بنای آن به‌طور کامل از مصالح سازگار با محیط زیست بهره گرفته خواهد شد.

ساختمان محل ملاقات اجتماعی جدید دوسلدورف همچنین یک سقف سبز با پنل‌های خورشیدی خواهد بود و روشنایی آن تنها با نورهای LED تأمین خواهد شد. هزینه این پروژه تقریباً ۱۱ میلیون یورو برآورد شده است و قرار است که به عنوان نهادی برای افزایش تعامل اجتماعی سالم شهروندان در نظر گرفته شود.

کد خبر 745138

دیگر خبرها

  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی
  • فراخوان سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی اردیبهشت ماه
  • سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳ را فراخواند
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • مشمولان سربازی بخوانند؛ فراخوان جدید و مهم سازمان وظیفه عمومی + جزئیات
  • سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳ را فراخواند/ عدم حضور به معنای غیبت است
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای برادر سرباز
  • بازگشت قانون دو برادری برای مشمولان اعزام به خدمت
  • اطلاعیه فراخوان همه مشمولان سربازی