Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممیزی و ارزیابی اقدامات انجام شده شهرداری منطقه ۱۱ در خصوص مدیریت (HSE) امروز از سوی شرکت QMS با هدف کاهش خطرات ناشی از فعالیت پیمانکاران، پیش گیری از حوادث احتمالی، افزایش ضریب ایمنی، سلامت و ارتقای امنیت شهروندی آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، از صبح امروز با حضور نمایندگان شرکت QMS ایتالیا در منطقه ۱۱ بررسی اقدامات انجام شده در خصوص HSE و مدیریت سیستم بهداشت، ایمنی و محیط زیست آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد علی شاه حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۱ با اشاره به این که رسیدن به اهداف سیستم مدیریت ایمنی و محیط زیست برنامه‌ای زمانبر است؛ گفت: با اقداماتی که در سطح منطقه انجام شده از جمله شناسایی خطرات، تحلیل برنامه ها، الحاقیه HSE به قراردادپیمانکاران و ... هر ساله قدم‌های موثری برای نیل به این اهداف برداشته می‌شود تا در سال‌های آتی به اهداف برسیم.
همچنین غزاله دانش دبیر شورای عالی دبیر خانه HSE شهرداری تهران با بیان این که فعالیت تعداد زیاد پیمانکاران در نواحی ۴ گانه منطقه ۱۱ علی رغم وسعت کم منطقه نشانگر حساسیت و ضرورت اقدامات HSE است؛ گفت:: با توجه به استراتژی منطقه ۱۱ که به دلیل وجود بافت سیاسی و تجاری مباحث ایمنی و پدافند غیر عانمل اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند؛ وجود واحد‌های صنعتی نیز در بخش مرکزی شهر تهران حائز اهمیت است و باید میزان آلاینده‌های مختلف در ابعاد گوناگون کنترل شود.   دبیر شورای عالی دبیر خانه HSE شهرداری تهران اجرای پروژه‌های شاخص در سطح منطقه و نیز وجود بافت فرسوده و ریز داده که ۱۰۸ هزار خانوار را در خود جای داده است؛ از دیگر موارد قابل توجه در مبحث HSE عنوان کرد که الزامات استقرار سیستم ایمنی و محیط زیست را در برگرفته است.
بر اساس این گزارش ممیزی خارجی اقدامات انجام شده در راستای HSE با هدف کاهش خطرات ناشی از فعالیت پیمانکاران، پیشگیری از حوادث احتمالی، افزایش ضریب ایمنی، سلامت و ارتقای امنیت شهروندی با حضور در معاونت ها، ادارات و نواحی و بازدید از پروژه‌ها و ساختمان‌های شهرداری، کارگاه‌ها و بوستان‌ها و بررسی سیستم نگهداشت و نقاط قوت و ضعف این منطقه در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری محیط زیست ارتقای امنیت بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه: ایران در پیشبرد اهداف جهانی «زمین پاک» تلاش جدی دارد / لزوم توقف فوری اقدامات مخرب صهیونیست‌ها

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به‌مناسبت "روز جهانی زمین پاک" (2 اردیبهشت ماه) در یادداشتی تصریح کرد: دیپلماسی ایران در سطح منطقه‌ای و همسایگان در این زمینه آماده همکاری با سایر کشورهاست و تاکنون تلاش‌های جدّی در مسیر پیشبرد اهداف بین‌المللی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد.

متن یادداشت سخنگوی وزارت امور خارجه به‌شرح زیر است:

ما درخت افکن نه‌ایم آنها گروهی دیگرند
با وجود صد تبر، یک شاخِ بی‌بَر نشکنیم!
"شمس‌الدّین محمّد وحشی بافقی"

"روز جهانی زمین پاک" را گرامی می‌داریم.

احترام به محیط زیست از ارزش‌ها و سنت‌های کهن ایرانی است. مقابله با فجایع طبیعی زیست‌محیطی و پیامدهای مخرب آنها، مستلزم همکاری‌های مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی است.

دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و همسایگان، اهتمام ویژه‌ای برای برنامه‌ریزی، همکاری و مقابله مشترک با چالش‌های زیست‌محیطی از جمله گردوغبار، سیل و خشکسالی قائل است و در این زمینه آماده همکاری با سایر کشورهاست. در سطح جهانی نیز جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های جدّی در مسیر پیشبرد اهداف بین‌المللی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد.

شایسته است در روز جهانی زمین پاک، رفتار غیرانسانی و شرم‌آور رژیم صهیونیستی در تخریب سازمان‌یافته محیط زیست نوار غزه و کرانه باختری و استفاده از عملیات تخریبی برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند به‌عنوان ابزار فشار علیه ملت مظلوم فلسطین را شدیداً محکوم کرد و از جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی خواست برای توقف فوری تمامی انواع جنایات و اقدامات ضد انسانی و ضد محیط زیستی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی، اقدام عاجل و شایسته داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • شهرداری‌های کردستان مدیریت دفن بهداشتی زباله را ندارند
  • هر فرد می تواند سفیر محیط زیست باشد/ اعمال فرهنگ‌سازی راه حلی برای حفظ محیط‌زیست
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود
  • سخنگوی وزارت خارجه: ایران در پیشبرد اهداف جهانی «زمین پاک» تلاش جدی دارد / لزوم توقف فوری اقدامات مخرب صهیونیست‌ها
  • اولتیماتوم سازمان محیط زیست به شرکت‌های صنعتی تهران
  • قم موفق‌ترین کلان‌شهر کشور در حوزه پسماند؛ کاهش میزان دفن مستقیم به صفر