Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی معتقد است باید اختلاف ها را کنار بگذاریم تا مشکلات حل شود زیرا اختلاف همچون تیغی است که دین را نشانه گرفته و آن را نابود می کند.

آیت الله عبدالله جوادی آملی با همراهی مسئولان شهرستان دماوند روز یکشنبه و همزمان با دومین روز از هفته دولت، با دو خانواده شهید حسین و مصطفی غلامعلی و شهید فائزی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دیدار با خانواده این شهیدان با اشاره به اینکه فردا روز مباهله است و این روز یکی از مهم ترین روزهای سال محسوب می شود، گفت: کشورمان همواره آباد بوده و انشاالله آبادتر شود و اگر مشکلاتی وجود دارد و یا اشتباه و قصوری صورت می گیرد به برکت خون شهدا حل شود.

وی با بیان اینکه هم مردم و هم مسئولان باید قدر خون پاک شهدا را بدانند، افزود: مملکت ما برای حفظ و ماندگاری خود و دین اسلام خون های زیادی داده و امروز با داشتن رهبری خوب و فرزانه باید قدردان باشیم و کسی به دنبال اهداف خود نباشد.

این مرجع عالیقدر با تاکید براینکه اگر مشکلی وجود دارد، از خودمان است، تصریح کرد: این فسادها و احتکارهایی که شاهد هستیم در داخل کشور صورت می گیرد؛ اگر رهبر هم حضرت علی (ع) باشد مادامی که مردم آن همراه نباشند، مشکلات حل نخواهد شد.

جوادی‌آملی با تأکید بر اینکه باید حرمت خون شهدا را حفظ کنیم، بیان کرد: اگر نمی توانیم همچون شهدا زندگی کنیم و همانند آنان باشیم، حداقل ها را حفظ کنیم و آنان را الگو قرار دهیم؛ شهدا نیز پای همین منبرها و در همین شهر و دیار بزرگ شدند و راه خود را انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز بین ترامپ و یزید فرقی وجود ندارد زیرا شاهد ظلم دشمن در یمن هستیم، افزود: باید اخلافات را کنار بگذاریم چون اختلاف همچون تیغی است که دین را نشانه گرفته و آن را نابود می کند.

لازم به ذکر است شهید مصطفی غلامعلی متولد ۱۳۴۶ از جمله شهدای بسیجی بود که در تاریخ ۱۸ دی ماه ۱۳۶۲ در اسارت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و شهید حسین غلامعلی نیز متولد ۱۳۳۹ بودند که در هفتم فروردین ماه ۱۳۶۸ در عملیات بیت المقدس۴ به شهادت رسیدند.

همچنین مسئولان شهرستان از خانواده شهید فضل الله فائزی نیز دیدن کردند. این شهید بزرگوار نیز متولد ۱۳۳۷ و معلم و بسیجی بودند که در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۶۲ در عملیات و الفجر۴ به شهادت رسیدند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، تجمعی در حمایت از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران، علیه رژیم صهیونیستی با حضور ریاست، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی، برگزار شد.

مهدی فلاح جلودار، معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه طی سخنانی با اشاره به جلسه شورای امنیت در پی شکایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی از ایران، به تحلیل وضعیت موجود در جلسه شورای امنیت پرداخت و رفتار دوگانه و اعمال استانداردهای متفاوت را مورد انتقاد قرار داد.

فلاح، خاطرنشان کرد: تفکر حاکم بر برخی از کشورها استکباری، همیشه و در همه بزنگاه‌ها به نفع ظالمان بوده ولیکن در جلسه شب گذشته شورای امنیت، شاهد شجاعت نمایندگان بسیاری از کشورها در حمایت از ایران بودیم که این رویکرد هم حاصل اقتدار ایران در، درهم کوبیدن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی بود.

در پایان این مراسم بیانیه مشترک بسیج کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی قرائت شد.

خبرنگار: غزاله شعبانی سرخنی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227283 برچسب‌ها شورای امنیت رژیم صهیونیستی سپاه پاسداران

دیگر خبرها

  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه
  • فرزند شهید طهرانی مقدم: آرزوی پدرم و شهدا محقق شد
  • آیت‌الله جوادی آملی:‌ عملیات علیه اسرائیل طلیعه فتح است
  • نتانیاهو فدای اسرائیل یا اسرائیل فدای نتانیاهو!؟ / پیام خاص آیت الله جوادی آملی به ارتش و سپاه
  • دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد