Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کانون جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۰۰ نفر از دانشجویان علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی پزشکی به مناطق محروم شهرستان کلات اعزام شدند.

صادق ناصری، مسئول کانون جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: اردوی جهادی با عنوان «غنی سازی ۱۰۰ درصد» توسط ۱۰۰ جهادگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد از روز گذشته دوم شهریورماه به مدت ۷ روز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری گفت: روز گذشته همایشی آموزشی برای جهادگران برگزار شد و پس از معرفی برنامه‌های اردو در روستا‌های منطقه کلات، دانشجویان به گروه‌های مختلف تقسیم و در کارگاه‌های آموزشی و بهداشتی شرکت کردند.
مسئول کانون جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی علوم پزشکی مشهد افزود: جهادگران بسیجی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پس از این همایش برای تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب و شهدا در محل مزار شهدای دانشگاه فردوسی حاضر شده و با دعای خیر شهدا راهی روستا‌های محروم منطقه کلات شدند تا ثابت کنند راه جهاد پایان ندارد.
وی خاطرنشان کرد: در این اردو خدماتی از جمله پزشک عمومی و خدمات دارویی، مامایی، فیزیوتراپی، روان شناسی، بینایی سنجی و چشم پزشکی، غربالگری و آموزش بهداشت خانه به خانه و کارگاه‌های کمک‌های اولیه و سبک زندگی به مردم منطقه کلات ارائه می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد کلات بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر

دبیر قرارگاه جهادی نوروزی بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی گفت: اردوی جهادی در منطقه غلامان شهرستان رازوجرگلان از ششم تا شانزدهم فروردین با حضور بیش از ۹۰ نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان استان در حال برگزاری است.

پویا حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: اردوی جهادی به همت دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان از ششم تا شانزدهم فروردین در منطقه غلامان شهرستان رازوجرگلان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه هشت دانش‌آموز پسر، ۷۰ دانشجوی آقا و ۱۵ دانشجوی خانم در این اردوی جهادی شرکت کرده‌اند، افزود: فعالیت دانشجویان در این اردو فرهنگی، عمرانی، تربیتی و رسانه بوده و برنامه‌های فرهنگی اردو شامل برگزاری کلاس‌های قرآن، زبان‌های خارجه و معارف برای مردم است.

دبیر قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی گفت: برگزاری کلاس‌های تشکیلاتی، ازدواج توحیدی و جریان‌شناسی تاریخی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته توسط مسؤلان اردو برای جهادگران است.

کد خبر 739841

دیگر خبرها

  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • فعالیت ۱۳۰ تیم نظارتی با ۳۸۰ بازرس در مناطق زیر پوشش علوم پزشکی مشهد
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر