Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر سناتور لیندسی گراهام در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز با نقض وعده‌های پشین مقامات واشنگتن از جمله ترامپ در خصوص خروج نیروهای این کشور از افغانستان در سخنانی ادعا کرد: اگر افغانستان را تَرک کنیم، به طالبان نمی‌توان برای مقابله با القاعده یا داعش اطمینان کرد و آن‌ها هم این قابلیت را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سناتور آمریکائی بهانه حضور نیروهای کشورش در افغانستان و ادامه اشغال این کشور را اینگونه توجیه کرد: در صورت خروج آمریکا از افغانستان، ۱۱ سپتامبر دیگری ایجاد می شود.

وی در ادامه گفت که کشورش تعداد نظامیان خود به ۸ هزار و ۶۰۰ نفر را کاهش می دهد، اما کمتر از این تعداد خطر بزرگی را به همراه دارد.

این در حالیست که از زمان اغاز اشغال افغانستان توسط آمریکا و ناتو در سال ۲۰۰۱ میلادی تا کنون تعداد زیادی از غیرنظامیان در افغانستان در حملات به اصطلاح اشتباه اشغالگران جان خود را از دست داده اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد

نوبخت اژدری اظهار کرد: خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی استان برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» آغاز شده و در گام نخست در راستای تحقق این شعار تعداد ۱۴۷ طرح تکمیل به بهره برداری خواهند رسید.

او خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها برای تعداد ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم و برای تعداد ۹۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد و به میزان ۱۲ هزار و ۶۰۰ تن به توان تولید استان اضافه خواهد شد.

اژدری با اشاره به رویکرد افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی استان اردبیل افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد ۲۹ طرح شرایط فنی و کارشناسی لازم برای این مهم دارا هستند که قطعا با اتمام این طرح‌ها نیز برای تعداد ۹۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد و توان تولید به میزان ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن افزایش خواهد یافت.

او بیان کرد: برنامه ریزی‌های لازم در خصوص تکمیل و بهره برداری از پایاب سد خدا آفرین در سطح ۲۹ هزار هکتار صورت گرفته که پس از بهره برداری از این پروژه کلیدی و مهم به میزان یک میلیون تن به تولید انواع محصولات کشاورزی استان اضافه خواهد شد و برای تعداد ۱۵ هزار نفر نیز به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

اژدری تصریح کرد: توسعه کشت متراکم گلخانه‌ای را نیز در سال جاری در سطح ۴۱۲ هکتار در دستور کار داریم که امیدواریم با بهره برداری از این طرح‌ها در سالجاری نیز به میزان ۵۶ هزار تن به میزان تولیدات کشاورزی استان افزوده شده و برای تعداد یک هزارو ۳۷۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شود.

او فعالسازی ۳۸ واحد غیر فعال و نیمه فعال، توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی، احداث باشگاه ورزشی، توسعه کشت متراکم گلخانه‌ای و ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه گذاری برای جلب و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی را از دیگر برنامه‌های الویت دار سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برای نیل به اهداف شعار سال عنوان کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • طالبان: برخی افراد داعش را تبلیغ می‌‌کنند
  • حمله تروریستی کروکوس را محکوم می‌کنیم
  • زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است
  • درخواست سناتور آمریکایی برای مشروط کردن صادرات سلاح به تل آویو
  • خبر خروج هیات اسرائیلی از قطر تکذیب شد؟
  • واکنش دوحه به خروج هیأت اسرائیلی از مذاکرات آتش‌بس غزه
  • ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران تا ۴ فروردین
  • گراهام: باید در افغانستان داعش را هدف قرار دهیم