Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رویترز بعدازظهر یکشنبه از آغاز مذاکره «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران و «ژان ایو لودریان» وزیر امور خارجه فرانسه در حاشیه نشست گروه 7 در بیاریتز فرانسه خبر داد.

خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از منابعی در کاخ الیزه مذاکره ظریف و لودریان را تایید و اعلام کرد که هیچگونه گفت‌وگویی میان ظریف و آمریکایی‌ها در بیاریتز برنامه‌ریزی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام این منبع در ریاست جمهوری فرانسه، گفت‌وگوهای ظریف و لودریان درباره شرایطی خواهد بود که می‌تواند به کاهش تنش‌ها میان واشنگتن و تهران منجر شود.

دقایقی پیش «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت خارجه در توئیتی اعلام کرد: به دعوت لودریان وزیر امور خارجه فرانسه، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان برای ادامه رایزنی‌ها در خصوص ابتکارات اخیر بین روسای جمهور ایران و فرانسه، وارد شهر بیاریتز محل برگزاری اجلاس سران گروه هفت شد.»

وی تصریح کرد: «در این سفر با هیأت آمریکایی ملاقات یا مذاکره‌ای صورت نخواهد گرفت.»

310311

کد خبر 1293087

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فرانسه رویترز ایران و فرانسه محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال فرانسه بازیگران سینما و تلویزیون ایران استان البرز سینمای ایران امانوئل مکرون مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • یادگیری زبان فرانسوی
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد