Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، پایگاه امریکایی "دیپ استیت" (DeepState) که مسائل امنیتی را رصد و بررسی می‌کند، در تشریح آنچه طی روزهای اخیر در عراق رخ داده است، نوشت: «به‌نظر می‌رسد علت حملات اخیر به پایگاه‌های الحشدالشعبی، تضعیف این گروه‌ها و در اصل ضربه زدن به سپر بازدارندگی ایران است.»

 

این منبع در توضیح افزود: «اصلی‌ترین عامل بازدارنده در برابر حملات امریکا، اسرائیل و عربستان به ایران، گروه‌های شبه‌نظامی عراقی هستند که سپاه قدس آن‌ها را به موشک‌هایی با برد کوتاه و متوسط تجهیز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این گروه‌ها می‌توانند با موشک‌های در اختیارشان، ریاض و تل‌اویو را هدف قرار دهند.»

 

 

در حالی که رژیم صهیونیستی متهم به تلاش برای تنش‌افزایی است، پایگاه "میدل ایست مانیتور" خبر داد: «مقامات کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس مخصوصا امارات و عربستان، در پیامی از ترامپ خواهش کردند تنش با ایران را کاهش دهد. شخص نتانیاهو این پیام را به ترامپ منتقل کرده است.»

 

به‌نوشته این پایگاه، ترس از تلافی سنگین در مقابل ضربه‌های ناچیز امریکا به ایران، انگیزه ارسال چنین پیامی برای ترامپ بوده است.

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: الحشدالشعبی بازدارنده ترامپ سپر میدل ایست مانیتور تلافی اسرائیل خلیج فارس عراق ایران امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را بهم ریخت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) امروز سه‌شنبه به مناسبت گذشت ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، پیام ویدئویی منتشر کرد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی به جز رسوایی و ننگ، چیزی عایدش نشده است، گفت: ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در باتلاق غزه گرفتار مانده و فقط مشغول کشتار و تخریب بیشتر است.

سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین القسام، با تأکید بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل، محاسبات دشمن را به هم ریخت، بیان کرد: که اُبُهت رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، فقط طی ۶۰ دقیقه از بین رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را بهم ریخت
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حمله به پایگاه راداری استراتژیک روسیه؛ کی‌یف از خط قرمز هسته‌ای مسکو عبور کرد؟
  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه