Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در ادامه مسابقات قهرمانی جهان دراگون بوت در تایلند تیم های منتخب کشورمان در رقابت های مسافت 500 متر به مصاف رقبا رفتند.

تیم های ایران پس از حضور در دور مقدماتی، به فینال B راه یافتند که تیم مردان با 24 تیم رقابت کرد و تیم بانوان با 17 تیم به رقابت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان تیم مردان ایران با ترکیب شاهو ناصری، ارشید ناصری، علی عالی پور، محمدرشاد وفایی، شهرام صمر قربانی، میلاد حسن زادی، امید سلیمانی، محمدصادق ساداتی، صابر اکبری، روح الله صالحیان، داوود غریبی، رضا سلمان پور، داوود ابراهیمی، هادی دریایی نژاد و حمید مرادی با مربیگری سجاد غریبی و مجتبی غلامنیا در رده سوم فینال B قرار گرفت و جایگاه نهم جهان را از آن خود کرد.

تیم بانوان نیز با ترکیب سپیده رمضان پور، شقایق نعیمی، زینب اسمعیلی، الهه قربان زاده، زهرا ملاکاظمی، معصومه اکبری، زهرا قسمتی، سده امین، زینب سامانی، نیلوفر غلامدوست، یلدا پورعلی، یاسمن پورعلی و متینه اسدی با هدایت سحر رمضان پور مربی تیم و مریم عرب نژاد سرپرست تیم در رده دوم فینال B قرار گرفت و هشتم جهان شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دراگون بوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر اسامی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان در رده‌های بزرگسالان و جوانان را در سال ۱۴۰۳ به شرح زیر اعلام شد.

الیاس علی‌اکبری (اهل خراسان شمالی) به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند.

بتول پاکروح (اهل خراسان شمالی) سرمربیگری تیم ملی بانوان بر عهده گرفت و فاطمه اسلامی به عنوان مربی معرفی شد.

همچنین محبوبه خورشیدی سرمربی‌گری تیم جوانان دختر ایران را تا پایان مسابقات قهرمانی جهان برعهده گرفت.

تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکارهای مسابقات قهرمانی آسیا که مقرر است خردادماه امسال در تهران برگزار شود آماده می‌کند.

بر همین اساس مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان از ۴ اردیبهشت ماه در بجنورد آغاز خواهد شد.

کد خبر 6086071

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • قهرمانی تیم ملوان ایران در ۲۰۰ متر آزاد
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد