Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@12:06:56 GMT

ناوگان حمل و نقل عمومی در اردبیل ساماندهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۹۵۰۱

ناوگان حمل و نقل عمومی در اردبیل ساماندهی می‌شود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی در اردبیل ساماندهی می‌شود و بحث نظارتی در این زمینه یکی از اولویت‌های مهم و اساسی است. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رضا شیرین‌زاده عصر امروز در بازدید از پایانه مسافری اردبیل اظهار داشت: اهمیت به ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی در استان اردبیل با توجه به نقش آن در توسعه استان یک امر مهم و اساسی است که در این زمینه موضوع نظارت بحثی جدی و قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که کم‌ترین میزان تخلفات و تلفات مربوط به ناوگان حمل و نقل عمومی استان اردبیل است بیان کرد: بیش از 860 هزار مسافر در سطح استان جابه‌جا شده‌اند و نظارت بر فعالیت شرکت‌های مسافربری در استان اردبیل به عنوان یک اولویت اساسی و مهم در دستور کار قرار گرفته است.

100 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون‌شهری مشهد افزوده می‌شوداجرای طرح سامانه جامع حمل و نقل دانش‌آموزان حلال مشکلات اولیاستبزرگترین ناوگان حمل و نقل مسافری ایران در ایام اربعین 98 در ایلام تردد می‌کند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هم‌اکنون در سطح استان در حدود یک هزار و 180 دستگاه ناوگان عمومی مسافربری داریم که خوشبختانه میزان قابل قبولی را نشان می‌دهد و جوابگوی نیاز استان است که با ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی اندک مشکلات نیز برطرف خواهد شد.

شیرین‌زاده تصریح کرد: از دیگر مواردی که در این زمینه مطرح است این است که حمل و نقل ایمن مسئولیت اصلی ناوگان جاده‌ای است و بر همین اساس کمیسیون‌های ماده 11 و 12 واحد حقوقی به صورت مستمر فعالیت شرکت‌ها را رصد می‌کنند که به همین منظور سال گذشته 19 جلسه در کمیسیون ماده 11 و 15 جلسه در کمیسیون ماده 12 تشکیل شده و بعد از بررسی پرونده‌ها 320 رای در کمیسیون ماده 11 و 53 رای در کمیسیون ماده 12 صادر شده است.

وی بیان کرد: از عموم هم‌استانی‌ها انتظار داریم در صورت هر گونه نارضایتی و مشکل، شکایات خود را از طریق سامانه‌های 1000141 اعلام کنند تا در کم‌ترین زمان ممکن به موضوع ورود پیدا کرده و با خدمات‌رسانی مناسب به همشهریان در این زمینه به اهداف خود دست یابیم.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابه‌جایی ۸۹ هزار و ۳۶۶ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان طی فروردین ماه امسال خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حاجی رسول سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: طی فروردین ماه امسال 86 هزار و 366 مسافر در استان در قالب 13 هزار و 320 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند. 

وی افزود: بیشترین سهم جابه‌جایی مسافر از مبدأ شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان بیرجند و کمترین سهم جابه‌جایی نیز مربوط به شهرستان درمیان بوده است و عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است. 

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 442 راننده در بخش مسافر استان فعال هستند، تصریح کرد: 310 دستگاه سواری کرایه، 208 دستگاه مینی‌بوس و 290 دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافران از مبدا 16 پایانه عمومی و خصوصی در استان را انجام می‌دهند. 

وی تأکید کرد: با همکاری پلیس راه استان و انجمن صنفی حمل و نقل مسافر، طرح کنترل نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به منظور رعایت ایمنی و حقوق مسافران در این مدت انجام شده است. 

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: این امکان برای مسافران فراهم شده تا علاوه بر تامین بلیط از طریق دفاتر فروش بلیط سطح شهر، از طریق وب سایت‌های فروش آنلاین به نشانی www.payaneha.com و www.payaneha.ir نیز اقدام کنند. سامانه گویای 141 و سامانه پیامکی 300056141 نیز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفردر استان خواهد بود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی اجاره بهای املاک
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • عدم تخصیص سهمیه سوخت به ۲۳ هزار تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث