Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد24 محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: نشست امروز کمیسیون در سطح هیأت رئیسه برگزار شد و در این جلسه ضمن پرداختن به موضوع گمرکات بر تکمیل بازدید‌ها و جمع‌آوری گزارشات از گمرکات کشور و ادامه بازدید‌ها در این رابطه تأکید و مقرر شد تا گزارش نهایی آن جمع‌بندی و در صحن کمیسیون مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در این جلسه موضوع عدم انجام تعهدات توسط خودروسازان مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد تا در همین رابطه اعضای کمیسیون نشستی را با رئیس دستگاه قضا داشته باشند.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر این در جلسه امروز مسائل مطرح شده در رابطه با بدهی تعدادی از بانک‌ها به وزارت امور اقتصادی و دارایی مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد تا نشستی برای بررسی این موضوع و اینکه این میزان بدهی به چه شکل و چه مقدار است و به منظور ایجاد شفافیت در این باره در کمیسیون برگزار شود.

برچسب ها: رویداد24 ، محمدرضا امیر حسنخانی ، مجلس شورای اسلامی ، کمیسیون اصل 90 ، دستگاه قضا ، خودروسازان ، اقتصاد سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مجلس شورای اسلامی کمیسیون اصل 90 دستگاه قضا خودروسازان اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت محمدباقر قالیباف افزود: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وی تصریح کرد: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

گفتنی است، این جلسه صبح دیروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

دیگر خبرها

  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند در دستورکار امروز مجلس
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی