Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-20@01:45:39 GMT

دستگیری سلبریتی‌های آمبولانس سوار

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۹۶۹۳

دستگیری سلبریتی‌های آمبولانس سوار

به گزارش خرداد به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: طی روزهای گذشته کنترل وسایل نقلیه‌ در حال عبور از خطوط ویژه اتوبوس در پایتخت، حتی آمبولانس‌ها تشدید شده است و در صورت مشاهده مواردی مثل استفاده سلبریتی‌ها از این وسایل نقلیه، متخلفان دستگیر و خودرو متوقف می‌شود.

سردار حسین رحیمی افزود: خبری در فضای مجازی مبنی بر استفاده برخی سلبریتی‌ها (افراد مشهور) برای تردد در خطوط ویژه با استفاده از آمبولانس‌های اجاره‌ای منتشر شد که انتقادات زیادی را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ پس از این ماجرا تمامی عبور و مرورهایی که در خطوط ویژه صورت می‌گیرد توسط پلیس رصد می‌شوند و هیچ وسیله نقلیه‌ای بدون مجوز حق عبور از این خطوط را ندارد.

رحیمی اظهارداشت:‌ خط ویژه برای عبور اتوبوس های تندرو است و وسایل نقلیه دیگر ارگان‌ها با داشتن مجوزهای لازم از این خطوط برای تردد استفاده می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه هرکس از هر ارگانی که قصد تردد از خطوط ویژه را داشته باشد توسط همکاران ما در پلیس راهنمایی و رانندگی رصد می‌شود اظهارداشت: چند روزی است که به پلیس راهور ابلاغ شده است حتی آمبولانس را هم به طور کامل بررسی کنند.

وی گفت: اگر ماموران ما با چنین مواردی (آمبولانس‌های اجاره‌ای)‌ مواجه شوند با شرکت مربوطه برخورد قاطعانه صورت خواهد گرفت و همچنین شخص اجاره کننده دستگیر و آمبولانس نیز توقیف و جریمه می‌شود.

رحیمی تاکید کرد:‌ از چند روز گذشته تمامی آمبولانس‌ها برای تردد از خط ویژه باید دارای مجوز باشند و این مجوزها با هماهنگی بین پلیس و اورژانس صادر می‌شود.

طی چندروز اخیر انتشار خبرهای مربوط به استفاده برخی شخصیت‌ها از آمبولانس های خصوصی از جمله هنرمندان و سلبریتی‌ها یا معلمان دروس خصوصی کنکور در خطوط ویژه برای آنکه زودتر به مقصد برسند، بازتاب های زیادی در جامعه ایجاد کرده است.

منبع: ایرنا برچسب ها: سلبریتی ، آمبولانس ، پلیس

منبع: خرداد

کلیدواژه: سلبریتی آمبولانس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا

عبدالعلی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وصول گزارشات متعدد مبنی بر درگیری و ایجاد آزار و اذیت و اختلال در آرامش و نظم و امنیت عمومی در نقاط مختلف شهر آستارا توسط تعدادی از افراد با سابقه درگیری و شرارت در شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام و در عرض کمتر از ۴ ساعت ۶ نفر از متهمان را که با ایجاد شرارت و درگیری موجب رعب و وحشت در بین مردم منطقه شده بودند، دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان، اجازه سلب آسایش و آرامش مردم را به کسی نخواهد داد به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب رعب و وحشت در بین مردم شوند قطعاً با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6082710

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • (تصویر) دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای