Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@00:14:08 GMT

زیر آب سکته نکنید!

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۹۷۵۷

زیر آب سکته نکنید!

ردیاب هوشمندPhlex با اتصال به عینک شنای کاربران، میزان ضربان قلب و احتمال بروز سکته مغزی در زیر آب را تجزیه و تحلیل کرده و از طریق تلفن همراه به مربی ارسال می‌کند. این فناوری جالب به راحتی بر عینک شنای کاربران در هر اندازه و سایزی متصل شده و در طول تمرین‌های روزانه به آنها کمک شایانی می‌کند. بیتا میرعظیمی خبرنگار   این سیستم هوشمند به محض قرارگیری کاربر در زیر آب و فشردن یک دگمه فعال شده و نموداری از وضعیت سلامت از طریق بررسی 30 مؤلفه حیاتی در اختیار مربی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت این فناوری همانند یک ردیاب تناسب حرفه‌ای برای شناگران عمل کرده و درهر زمان وضعیت سلامت قلب و تنفس کاربران را تا 30 متر زیر آب آنالیز کرده و از طریق تلفن همراه به مربی و کاربر ارسال می‌کند. مربی پس از رصد وضعیت سلامت کاربر و میزان تپش قلب در اعماق مختلف آب، تمرین‌های تکمیلی را به‌منظور بهبود وضعیت شنای فرد آموزش دیده ارائه می‌دهد. مربیان می‌توانند به کمک این فناوری وضعیت سلامت شناگران را زیر ذره بین قرار داده و پس از دریافت داده‌ها و اطلاعات مرتبط با سلامت قلب، شناگران را درجه‌بندی کرده و آموزش‌های اختصاصی مرتبط با هر یک از شناگران را ارائه دهند. مربیان به‌منظور دسترسی به اطلاعات و داده‌های مرتبط با وضعیت سلامت شناگران باید اپلیکیشن Phlex Swim را در تلفن همراه خود با سیستم عامل‌های (Android و Ios) نصب کرده و از طریق آن تمرین‌های بعدی را به کاربران ارائه دهند. کاربران همچنین می‌توانند با دسترسی به اطلاعات و داده‌های ثبت شده، نواقص کار خود را شناسایی کرده و زمینه‌های پیشرفت و موفقیت بیشتری برای خود رقم  زنند. باتری این سیستم به لطف فناوری کم مصرف بلوتوث با هر بار شارژ شدن 7 ساعت عمر مفید داشته و زمانی مناسب و کافی را برای آموزش شناگران در طول هفته در اختیار مربی قرار می‌دهد. در صورت تمایل به خرید این ردیاب حرفه‌ای می‌توانید به وب سایت‌های عمومی مراجعه کرده و این فناوری را با قیمتی برابر 300 دلار امریکا خریداری کنید.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت:  امروز پس از حضور کارشناسان اورژانس پایگاه برزنون در محل فوریت و با توجه به مثبت بودن علایم سکته مغزی به درخواست کارشناسان پایگاه برزنون بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور مامور امدادرسانی به بیمار شد.
سید حمید حسینی افزود:با توجه به در خطر بودن جان بیمار و نیز زمان طلایی درمان، بیمار در پد فرود روستای برزنون به بالگرد اورژانس هوایی نیشابور منتقل شد. 
وی با بیان اینکه بیمار در پد فرود فجر تحویل آمبولانس پایگاه ۱۰ شهری و سپس به بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شد، افزود: در این حادثه تیم عملیات اورژانس هوایی با حضور ۵ نیروی عملیاتی ۸۶ دقیقه پرواز داشته است.

دیگر خبرها

  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • ارتباط میان سکته قلبی و ریزش مو کشف شد
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • ارتباط بین ریزش مو و سکته قلبی
  • ایرانی‌ها چقدر از وضعیت سلامت خود رضایت دارند؟