Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@20:06:33 GMT

تکرار ادعای منوچین برای مذاکره بدون پیش شرط با ایران

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۹۷۸۵

تکرار ادعای منوچین برای مذاکره بدون پیش شرط با ایران

خبرگزاری مهر: «زک میلر» خبرنگار آسوشیتدپرس هم اکنون در پیامی توییتری نوشت: از استیو منوچین وزیر خزانه داری آمریکا درباره حضور ظریف (وزیر خارجه ایران) در اجلاس سران گروه ۷ سئوال شد.

خبرنگار آسوشیتدپرس در ارتباط با سفر ظریف به محل نشست گروه ۷ ادعا کرد: منوچین در این باره گفت ترامپ قبلا هم گفته که تا همان حدی که ایران بخواهد مذاکره کند ما پیش شرطی برای آن مذاکرات نگذاشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نمی خواهم درباره اینکه چه کسی اینجا است و یا نیست حرفی بزنم.

این در حالیست که خبرگزاری فرانسه پیشتر با انتشار خبری فوری اعلام کرده بود: امروز یکشنبه یک فروند هواپیمای ایرانی در شهر «بیاریتز» فرانسه، محل برگزاری اجلاس سران گروه ۷ بر زمین نشسته است.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران با تأیید این خبر آنرا حامل محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران اعلام کرد و گفت: به دعوت وزیر امور خارجه فرانسه، ظریف برای ادامه رایزنی ها درخصوص ابتکارات اخیر میان روسای جمهور ایران و فرانسه، وارد شهر بیاریتز محل برگزاری اجلاس سران گروه هفت شد. در این سفر با هیات آمریکایی ملاقات یا مذاکره ای صورت نخواهد گرفت.

رسانه های جمعی نیز اعلام کردند که محمد جواد ظریف وزیرخارجه ایران مذاکرات خود با ژان لودریان وزیرخارجه فرانسه را در حاشیه اجلاس گروه هفت در فرانسه آغاز کرده است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: آمریکا ظریف فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، «کریستوف لمیون» معاون سخنگوی وزارت خارجه فرانسه پنجشنبه در کنفرانسی خبری گفت: فرانسه به درخواست اردن موشک‌ها و پهپادهایی را که در طول شب شنبه تا یکشنبه برای هدف قرار دادن اسرائیل شلیک شده بودند، رهیگری کرد.

وی ادعا کرد: ما یک پایگاه هوایی در اردن داریم و حریم هوایی اردن توسط این پرتاب‌ها نقض شد. این چیزی است که رئیس جمهوری فرانسه گفته است و من از سخنان او استفاده می‌کنم.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه افزود: ما به امنیت اسرائیل متعهد هستیم. اما در این مورد، رهگیری موشک‌ها و پهپادها به درخواست اردن انجام شد که حریم هوایی‌اش نقض شده بود.

ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن بامداد سه‌شنبه با تائید این موضوع که کشورش در رهگیری تعدادی از پهپادهای پرتاب‌ شده توسط ایران علیه رژیم صهیونیستی در عملیات تنبیهی «وعده صادق»، به این رژیم کمک کرده است، گفت: با هرچیزی که وارد آسمان ما شود، مقابله می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • بلینکن: در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران شرکت نکردیم
  • واکنش بلینکن به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم
  • به درخواست اردن موشک‌ها و پهپاد‌های ایران را رهگیری کردیم
  • وزیر امور خارجه در نشست شورای امنیت: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه منافع ایران دست بردارد
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه: حمله ایران {به رژیم اسرائیل} کاملاً ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت/ دفاع مشروع و اقدام متقابل و متناسب ایران پایان یافته/ باید رژیم اسرائیل وادار گردد از تکرار هرگونه ماجراجوئی نظامی علیه منافع ایران دست بردارد
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • وزیر خارجه انگلیس: اسرائیل تصمیم گرفته به حمله ایران پاسخ بدهد