Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:31:38 GMT

غرق شدن یک گردشگر در ساحل آستارا

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۹۹۰۴

غرق شدن یک گردشگر در ساحل آستارا

وحید خاصی پور روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ظهر امروز روی داد و غریق، از اهالی شهرستان اهر و فاقد مهارت شنا بوده و مناطق شنا ممنوع، برای شناگران ماهر نیز خطرناک است.
وی اظهار کرد: با وجود هشدارها مبنی بر خودداری از ورود به نقاط شنا ممنوع، متاسفانه برخی گردشگران ملاحظه نمی کنند و ناجیان غریق، روز جمعه گذشته نیز هشت گردشگر را از غرق شدن در ساحل آستارا نجات داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ۳۶ ناجی غریق از اواسط خرداد ماه در طرح‌های سالمسازی و مناطق خطرآفرین آستارا مستقر شده و حدود ۷۰ نفر را از غرق شدن نجات داده اند و ۲ نفر نیز غرق شده است.

وی به گردشگران توصیه کرد در طرح‌های سالمسازی دریا شنا و از ورود به مناطق خطرآفرین خودداری کنند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و با سه طرح سالمسازی دریا در ۱۸ و نیم کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر، از مناطق گردشگرپذیر ایران است.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا دریای خزر غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ساحل بندرخمیر


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر گفت: روز زمین پاک هر ساله به منظور افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به محیط زیست برگزار می‌شود.
محمد دلاوری به شعار روز زمین پاک با عنوان «مشارکت مردم، در برابر پلاستیک و نجات زمین» اشاره کرد و افزود: این روز فرصتی برای ترویج و فرهنگ پاسداری از زمین است.

بیشتربخوانید:مهلت یک هفته‌ای دادستان بندرعباس برای پاکسازی جزیره هرمز از زباله

 

دیگر خبرها

  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • پاکسازی ساحل بندرخمیر
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • روند عادی تردد کامیون ها در آستارا
  •  مراسم روز جهانی زمین پاک در خانه محیط زیست آستارا
  • هشدار افزایش وزش باد و ارتفاع امواج در دریای خزر
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا