Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:43:56 GMT

وزیر کشور به استان زنجان سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۹۹۷۹

وزیر کشور به استان زنجان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی در این سفر ضمن ارزیابی شرایط توسعه ای استان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان شرکت می کند.

سخنرانی در  مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجائی، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان زنجان و و دیدار با خانواده شهید شهریاری از دیگر برنامه های سفر وزیر کشور در سومین روز از هفته دولت در استان زنجان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای بررسی آخرین وضعیت طرحهای استمرار و ارتقای وضعیت مطلوب امنیت در این استان، در جریان این سفر شورای تامین استان زنجان با حضور رحمانی فضلی رییس شورای امنیت کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 4701938 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت رحماني فضلي خبرگزاری مهر استان زنجان مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف وزارت امور خارجه ایران حسن روحانی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا هیئت دولت سپاه پاسداران علی لاریجانی انقلاب اسلامی ایران شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال جدید ماسک؛ «میلیاردر متکبر»!

به‌دنبال عدم موافقت ایکس با حذف ویدیوهای مربوط به یک حمله در سیدنی، نخست‌وزیر استرالیا ایلان ماسک را یک «میلیاردر متکبر» نامید.

به گزارش دیجیاتو، هفته گذشته کمیسر امنیت الکترونیک استرالیا پلتفرم ایکس و دیگر رسانه‌های اجتماعی را تهدید کرد که درصورت حذف‌نکردن ویدیو‌های حمله با چاقو در کلیسایی در سیدنی که پلیس آن را یک حمله تروریستی خوانده است، با جریمه‌های سنگینی مواجه خواهند شد. شبکه اجتماعی ایکس نیز استدلال کرده است که این دستور در محدوده قوانین استرالیا نیست و این کشور می‌خواهد محتوا را در سایر کشور‌ها هم سانسور کند.

«آنتونی آلبانیز»، نخست‌وزیر استرالیا نیز پس از این کشمکش‌های دولت با پلتفرم ایکس گفت که آقای ماسک «فکر می‌کند که بالاتر از قانون و همچنین بالاتر از نزاکت عمومی است.»

کشمکش اخیر ایلان ماسک با دولت استرالیا

آنتونی آلبانیز در یک نشست مطبوعاتی گفته است: «من این را غیرعادی می‌دانم که ایکس تصمیم به عدم پیروی گرفته است و سعی می‌کند خود را توجیه کند.»

ماسک در این‌ باره نوشت: «می‌خواهم لحظه‌ای از نخست‌وزیر [استرالیا]تشکر کنم که به مردم اطلاع داد که [ایکس]تنها پلتفرم راستگو است.»

پیش‌ازاین، ماسک کمیسر امنیت الکترونیک استرالیا را نیز مورد انتقاد قرار داد و او را «کمیسیر سانسور استرالیا» توصیف کرد. آقای آلبانیز نیز از این کمیسر دفاع کرد و گفت که او درواقع از مردم استرالیا محافظت می‌کند. او گفت: «رسانه‌های اجتماعی باید مسئولیت اجتماعی داشته باشند و آقای ماسک فاقد آن است.»

دادگاه استرالیا همچنان ادامه دارد و هنوز مشخص نیست که دولت این کشور چه سیاستی را در پیش خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • جنجال جدید ماسک؛ «میلیاردر متکبر»!
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد