Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر گفت: مجموع طرح‌های افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی در شهرستان کنگان در هفته دولت افزون بر ۷۰ میلیارد تومان است. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنگان، عبدالکریم گراوند بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کنگان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به اینکه  بخشی از پروژه‌های عمرانی استان بوشهر در هفته دولت افتتاح می‌شود اظهار داشت:در مجموع در هفته دولت 800 میلیارد تومان پروژه عمرانی، تولیدی، خدماتی و اشتغال‌زایی افتتاح می‌شود و مابقی طرح‌ها بعداز هفته دولت باحضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افتتاح 5 طرح عمرانی در کنگان در دومین روز از هفته دولت خبر داد و بیان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها 24 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

استاندار بوشهر مجموع طرح‌های افتتاحی  و آغاز عملیات اجرایی در شهرستان کنگان را 70 میلیارد تومان به استثنای پست برق دانست و تصریح کرد: با احتساب پست برق که تا شهریورماه  تکمیل می‌شود بیش از 134 میلیارد تومان پروژه عمرانی در کنگان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

گراوند در مراسم افتتاح سالن چند منظوره  ویژه بانوان دربندر سیراف کنگان گفت: امروز با همدلی شورا، شهرداری و فرمانداری کنگان شاهد افتتاح طرح‌های مهمی در کنگان هستیم.

وی با تاکید بر نقش مهم همدلی مسئولان و مردم در توسعه و پیشرفت فعالیت‌ها خاطر نشان کرد: پروژه‌های که امروز درکنگان افتتاح شد مدت اجرای آنها یکسال بود که نشان می‌دهد با وجود مشکلات اعتباری شاهد افتتاح طرح‌ها هستیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دولت توجه ویژه‌ای به توسعه و عمران شهرها و روستاها دارد تاکید کرد: دولت مفتخر است با وجود همه موانع و مشکلات خارجی که بوده اما با افتخار نشان داده که می‌تواند با کمبود منابع اعتباری و حداقل اعتبارات بالاترین  اقدامات انجام دهد.

گراوند بیان کرد: دولتی نبودیم که 700 میلیارد دلار درآمد داشته باشیم اما با افتخار این دولت با کمترین درآمدهای ارزی بیشترین  خدمت به جامعه ارائه کرده است.

219 میلیارد ریال پروژه عمران روستایی در استان بوشهر به بهره برداری رسید13 میلیارد دلار در حوزه انرژی نفت در استان بوشهر سرمایه‌گذاری شدپروژه‌های عمرانی شهرستان جم با حضور استاندار بوشهر افتتاح شد

وی افزود: ملت و تاریخ در آینده قاضی خوبی هستند و تاریخ این کشور خدماتی که این دولت به جامعه داشته با وجود جنگ تحمیلی اقتصادی اما در این شش سال با افتخار اهداف خود را پشت سرگذاشته است.

انتهای پیام/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند