Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مسابقه اینستاگرامی "دست‌هایی که بی منت گره‌ای را باز می‌کند" با هدف ترویج، معرفی و تقدیر از اقدامات خیرخواهانه و مسئولانه در جامعه، طی یک هفته تا پایان مرداد ماه ادامه داشت.
با توجه به در پیش بودن چهلمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران، این مسابقه با هدف معرفی افراد خیر و بسط و گسترش فرهنگ خیرخواهانه در جامعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مدت بیش از دو هزار و ۴۲۹ نفر در این مسابقه شرکت کردند و از بین نظرات ارسالی، یک هزار و ۵۱۸ نظر واجد شرایط شرکت در مسابقه بودند.
جایزه این مسابقه مبلغ پنج میلیون ریال است که به حساب هر یک از پنج نفر برنده مسابقه واریز می‌گردد.
برندگان مسابقه:
۱- rojan.tab۷،
۲- fatimagol۶۵،
۳- ahmadlou_m
۴- rez۶۹۷،
۵- fatemeh_gh_۱۰
جشنواره چهلمین دوره‌ی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران که این مسابقه در راستای معرفی آن انجام گرفت تا ۳۱ مرداد ماه ادامه داشت و بزودی قرعه کشی آن انجام خواهد شد.

منبع: پورتال بانک ملی ایران خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بانک ملی بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، فروش بلیت مصاف فولاد مبارکه سپاهان و نساجی مازندران در چارچوب دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد و سامانه فروش بلیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

هواداران می‌توانند بلیت مسابقه را صرفاً از سامانه معرفی شده دریافت کرده و به هیچ عنوان بدون دریافت بلیت به ورزشگاه مراجعه ننمایند.

هواداران دارنده باساکارت می‌توانند بلیت مسابقه را با ۴۰ درصد تخفیف از سامانه دریافت نمایند.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن در چارچوب دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079054

دیگر خبرها

  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد
  • اعلام برندگان بهترین فیلمنامه‌های سال انجمن نویسندگان آمریکا
  • بهترین‌های تئاتر بریتانیا معرفی شدند/ برندگان جایزه اولیویه ۲۰۲۴
  • معرفی بهترین فیلمنامه‌های سال/«داستان آمریکایی» و «جانشینی» بردند
  • انجمن نویسندگان آمریکا برندگان خود را شناخت
  • تصفیه‌حساب در بازار پول؟