Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از المنار، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسب دومین سالروز آزادسازی ارتفاعات شرقی لبنان از لوث تروریستها گفت: در ابتدا به شما خوش آمد می گویم و از شما به خاطر این حضور گسترده تشکر می کنم که این حضور گسترده را اولین واکنش به تجاوزهای اسرائیل در شب گذشته قلمداد می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور گسترده شما اولین واکنش به اقدامات تجاوزکارانه شب گذشته رژیم صهیونیستی است.

وی در ادامه گفت: به ساکنان بقاع و لبنان به خاطر پیروزی های به دست تبریک و تهنیت می گویم. به ملت سوریه تبریک می گویم زیرا این بخش مهمی از نبرد بزرگ در سوریه از سال ۲۰۱۱ بود.

نصرالله افزود: ما چند روز بعد در ۳۱ آگوست سالروز ربوده شدن امام موسی صدر و همراهانش محمد یعقوب و عباس بدر الدین را شاهد خواهیم بود و در این باره نبیه بری در مراسم جنبش امل در نبطیه سخنرانی خواهد کرد. اما من تاکید می کنم که ما آنچه امروز داریم و روح عزت و اعتماد به نفس و حضور در عرصه و مقاومت و دستاوردهای و پیروزی ها و پیروزی که امروز آنرا جشن گرفته ایم تا حد زیادی به حضور برکت حضور امام موسی صدر در لبنان و طرح اسلامی و ملی آن است. ما و برادران در جنبش امل این موضوع را پیگیری می کنیم و از خدا می خواهیم که این امام را به ما بازگرداند تا شاهد پیروزی هایی که بنیانگذارش بوده است، باشد.

دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه گفت: همانند جشن پیروزی جنگ ۳۳ روزه و در همه سخنرانی هایم و سخنان برادرانم تاکید می کنم که این پیروزی به همه مربوط است و همه گروههای مقاومت و ارتش لبنان و ارتش سوریه تعلق دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»

نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی و تهیه شده در مرکز هنری رسانه‌ای نهضت منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نحن المقاومون»، نماهنگی حماسی تهیه شده در مرکز نهضت با صدای حاج ابوذر روحی، ندای رسای صبر و استقامت مردمی است که در برابر ظلم و تجاوز سر خم نکرده و پرچم مقاومت را تا همیشه برافراشته‌اند.

این سرود، حماسه‌ای از رشادت یمنی‌ها در برابر تجاوز ائتلاف سعودی، فریادی از مظلومیت فلسطینیان در زیر چکمه‌های اشغالگران صهیونیست، و پژواکی از ایستادگی مردم عراق، لبنان، ایران و تمام آزادی خواهان در برابر استکبار جهانی است.

متن و فیلم این نماهنگ حماسی را مشاهده می‌کنید:

نحن مقامون یا ایها الصهیون

جولان بنویسید وقت است که از قدرت طوفان بنویسید

در قحطی و آوارگی و جنگ

از معجزه صبر مسلمان بنویسید

در غربت باریکه غزه

از غیرت مردان حماس و

وسعت ایمان بنویسید

روی کفن کودک این خاک

انسان بنویسید

با اشک بر این خاک مقدس

این تربت آلوده به صهیون

باران بنویسید

صهیون بخوانید شیطان بنویسید

یمنی عهدنا

غزاوی صبرنا

عراقی فخرنا

لبنان قوتنا

ایرانی جیشنا

کد خبر 747736

دیگر خبرها

  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل