Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@19:44:34 GMT

آمریکا برای احیای داعش تلاش می‌کند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۰۱۲۶

آمریکا برای احیای داعش تلاش می‌کند

به گزارش جماران؛ دبیرکل حزب‌الله لبنان در جشن دومین سالروز آزادسازی ارتفاعات این کشور از اشغال گروه‌های تروریستی تکفیری تاکید کرد مقاومت در مرحله گذشته برای جلوگیری از اجرای پروژه تجزیه منطقه مبارزه کرد.

به نقل از شبکه خبری المنار، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم جشن دومین سالروز آزادسازی ارتفاعات این کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلسله ارتفاعات شرقی لبنان (جرود عرسال) در تاریخ 26 اگوست 2017 میلادی (4 شهریور 1396 ه.ش) از لوث گروه‌های تروریستی آزاد شد.

این پیروزی بزرگ ارتش و ملت و مقاومت لبنان معروف به عید آزادسازی دوم است، زیرا اهمیت آن از اهمیت آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی در سال 2000 میلادی کمتر نیست.

مهمترین محورهای سخنان نصرالله :

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم دومین سالگرد آزادسازی تپه‌های عرسال در شرق لبنان از دست تروریست‌های تکفیری گفت: حضور گسترده در این مراسم اولین پاسخ به تجاوزگری های شب گذشته رژیم اسرائیل است.

به اهالی منطقه البقاع و ملت لبنان به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم و ملت ملت سوریه نیز تبریک می‌گویم، زیرا این نبرد بخش مهمی از نبرد بزرگی بود که در سوریه جاری بود.

این پیروزی‌ها، پیروزی همه نیروهای مقاومت لبنان و فلسطین و ارتش‌های لبنان و سوریه است.

من درباره تجاوزگری بسیار بسیار خطرناک(تجاوز پهپادهای رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت) سخن خواهم گفت.

تحولات سال‌های اخیر که جنگ جرود عرسال به آن پایان داد، یک حادثه گذرا نبود.‎

ما در مرحله گذشته برای مقابله با پروژه تقسیم منطقه مبارزه کردیم و باید کسانی را که به تروریست ها کمک کرده و آنها را مجهز به سلاح کردند و دل به آنها بسته و از آنها در سطح سیاسی و رسانه ای دفاع کردند، یادآور شویم.‎

باید به یاد بیاوریم که نبرد از همان آغاز بر دوش ارتش سوریه و مردان مقاومت بود و ارتش لبنان در آن زمان از وارد عمل شدن منع شده بود.  ‎

نبرد بیرون راندن جبهه النصره (از منطقه جرود عرسال) با بازوان مقاومت انجام شد. سپس مرحله پایانی علیه گروه تروریستی داعش انجام شد که در آن ارتش لبنان مشارکت داشت. ‎

تصمیم رسمی لبنان برای ورود ارتش لبنان به نبرد جرود عرسال شجاعانه بود. ‎

برخی امروز وقتی از نبرد جرود عرسال صحبت می‌کنند، نقش مقاومت و ارتش سوریه را نادیده می‌گیرند. باید از نقش آمریکا صحبت کنیم که از دولت لبنان خواست تا در نبرد جرود عرسال دخالت نکند و جلوی حزب الله را از ورود به این نبرد بگیرد.‎

داعش بهانه آمریکا برای احیای نقش نیروهایش در عراق بود و اکنون برای باقی ماندن این نیروها در عراق در تلاش برای احیای این گروه تروریستی هستند.

این آمریکایی ها بودند که داعش را ایجاد کردند و همچنان از آن محافظت می کنند و از این گروه بهره برداری می کنند و خطر همچنان پا برجاست. آمریکایی ها در تلاش برای احیای دوباره داعش در عراق به علت پیشنهادی قانونی هستند که خواهان اخراج نیروهای آمریکایی از عراق استلإ زیرا داعش بهانه بازگشت نیروهای آمریکایی در عراق بوده است.

ما باید به این پیروزی بزرگ (علیه تروریست ها در جرود عرسال) افتخار کنیم. دعش امروز در دورترین فاصله از کشور ما است.‎

 سوریه با گام های ثابت در میسر پیروزی نهایی حرکت می‌کند و ادلب و همچنین شرق فرات به آغوش دولت سوریه بازخواهد گشت.‎

سخن آمریکایی ها درباره اینکه داعش قدرت خود را در سوریه و عراق بازیافته است، بسیار خطرناک است. تهدید آمریکا همچنان پا برجاست. این آمریکا است که برخی سران داعش را به افغانستان منتقل کرد و عراقی ها و افغان ها تصاویری از هواپیماهای آمریکایی دارند که این مدعا را تایید می‌کند.

تکمیل می‌شود

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر سید حسن نصرالله گروه های تروریستی داعش حزب الله لبنان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف

وزارت بهداشت امروز همزمان با دویستمین روز آغاز حملات به غزه، آماری از شمار شهدا و زخمی‌ها منتشر و اعلام کرد در حمله نظامی اسرائیل به غزه از ۷ اکتبر تاکنون حداقل ۳۴ هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۱۴۳ فلسطینی زخمی شده اند. در حالی که نیرو‌های اشغالگر ۱۴ فلسطینی را طی عملیات ۵۰ ساعته در اردوگاه پناهندگان نور شمس در کرانه باختری به شهادت رساندند.

همچنین در دویستمین روز آغاز حملات به غزه، اعلام الحربی با انتشار اینفوگراف آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد.

 

بر این اساس، جبهه مقاومت لبنان از آغاز جنگ در غزه ۱۶۳۷ حمله به مواضع صهیونیستی داشته است که ۱۴۰۴ مورد هدف قرار گرفته است. در این حملات ۵۱ حمله مرتبط با هواپیما‌های بدون سرنشین صورت گرفته و ۱۸۲ شهرک اسرائیلی هدف قرار گرفته است.

جبهه مقاومت عراق ۲۴۳ حمله از جمله ۹۰ حمله در عراق و ۸۸ حمله در سوریه علیه مواضع نظامی ایالات متحده و ۶۵ حمله علیه مواضع اسرائیل انجام داده است.

جبهه مقاومت یمن نیز ۱۱۸ حمله از جمله ۹۸ حمله در دریا و ۱۸ حمله علیه اسرائیل انجام داده است.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جلسه پارلمان اروپا در استراسبورگ که به صورت آنلاین پخش می‌شد به برآورد خسارات وارده به غزه در سایه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت که حدود ۴۵ درصد از کل زیرساخت‌های غیرنظامی در نوار غزه ویران شده است، ۶۰ درصد از زیرساخت‌های باقی مانده آسیب دیده است و کل خسارت مادی بیش از ۹۰ میلیارد دلار است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • تلاش برای احیای هنر نمدمالی
  • راهبرد آمریکا در غرب آسیا چرا و چگونه شکست خورد؟