Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام از استقرار اتاق‌های بازرگانی ۸ استان کشور در مرز مهران و دایرکردن موکب خبرداد. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، عصر امروز در ادامه نظارت بر مهیا شدن امکانات زیر ساختی اربعین 98 اظهار داشت: پیش بینی حضور 5 میلیون زائر در اربعین 98 تلاش عوامل اجرایی میزبانی زائران اربعین 98 در ایلام را مضاعف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام: حذف هزینه‌های ویزا برای اربعین 98 به منزله همراه نداشتن گذرنامه نیست

ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین در سیستان و بلوچستان آغاز شداربعین 98| ثبت‌نام بیش از 6 هزار متقاضی سفر طی یک روز در سامانه سماح

استاندار ایلام گفت: در ادامه تلاش‌های مضاعف برای میزبانی اربعین 98، نگاه مدیریت ارشد استان ایلام، به مردمی برگزار کردن مراسم اربعین 98 است.

وی گفت: ما معتقدیم که ابر راهپیمایی اربعین 98، تنها راهپیمایی مردمی جهان است که نمونه آن در تاریخ به ندرت دیده می‌شود، پس مردمی که خالق این راهپیمایی عطیم و تاریخی هستند، خود نیز می‌توانند آن را مدیریت کنند.

سلیمانی دشتکی، گفت: نگاه مردمی به مدیریت اربعین 98 موجب آن شده است که گروهای مردمی برای میزبانی زائران اربعین 98 درخواست‌های متعدد برای زدن موکب در نقاط مختلف مسیر تردد زائران در ایلام ارائه داده‌اند.

استاندار ایلام افزود: علاوه بر مردم شهید پرور استان ایلام از بسیاری استان‌ها نیز چنین درخواست‌هایی داشته‌ایم که با توجه به شرایط زمانی و مکانی با تعدادی از آنان موافقت شده است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به تعداد درخواست‌های مردمی و تشکل‌های صنفی اشاره و یادآور شد: 8 تشکل بخش خصوصی مرتبط با بازرگانان کشور  در 8 نقطه ارتباطی استان ایلام استقرار موکب داشته و به زائران ارائه خدمات می‌دهند.

انتهای پیام/ ت

R7718/P1336/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ این رانندگان پارسال اقلام مصرفی ۲۵ موکب را بصورت رایگان و در قالب نذرسفر به کشور عراق منتقل کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| آرمان خالقی
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه های اسکان فرهنگیان استان
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • اعتماد به مردم در اقتصاد و تولید ثمربخش خواهد بود
  • تعاون، کلید واژه تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • تردد ۱۴۳ هزار نفر از مرز مهران