Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی گچساران گفت:در حقیقت جهادگران بسیج دانشجویی این شهرستان هیچ مرز جغرافیایی برای خود نمی‎شناسند و همواره در راستای تزریق روحیه امید،ایجاد نشاط و سرزندگی در مناطق محروم، روستایی، صعب العبور و کم برخوردار همت بسیار بالایی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،در تب و تاب این روزهای اتفاقات مختلف سیاسی ،تبلیغات انتخاباتی و نیز به زعم بی توجهی بسیاری از مسئولین ،جهادگران بسیج دانشجویی گچساران با عزیمت به مناطق محروم دیار کهگیلویه و بویراحمد با محرومان همنشین می شوند تا بر رسالت ذاتی بسیج همچنان پایدار بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هرچند اردوهای جهادی با هدف خدمت به محرومین و توسعه مناطق محروم سال هاست که با حضور جوانان و نوجوانان انقلابی برگزار می شود و این بار جهادگران بسیجی با حضور در مناطق محروم این استان محروم نیز کمک‌رسان نظام اسلامی در رفع محرومیت هستند.

 

محمد سلیمانی ،مسئول بسیج دانشجویی گچساران در خصوص حضور جهادگران در این مناطق گفت:گروه جهادی شهید جهان نژادیان دانشگاه پیام نور گچساران همزمان با اعیاد غدیر اقدام به توزیع بسته های مواد غذایی برای ۴۰خانوار نیازمند منطقه صعب العبور و کوهستانی "پاپره" واقع در ۳۰کیلومتری شهرستان دیشموک کردند.

 

وی افزود:با توجه به اینکه امکان تردد هیچ وسیله نقلیه ای دراین منطقه صعب العبور وجود ندارد این سبدهای مواد غذای شامل برنج،روغن،ماکارونی،رب گوجه،سویا،قند و کنسرویجات به همراه یک جلد کلام الله مجید و نیزکتاب های آموزشی کودک(اهدایی از طرف حرم حضرت معصومه سلام الله علیها) در بین مردم محروم و نیازمند این منطقه توزیع شد.

 

سلیمانی تصریح کرد:اطعام 300خانوار روستایی در مناطق ده تل بالا،ده تل پایین،سربیشه علیا،سربیشه و شهسواری از دیگر اقدامات جهادگران بسیج دانشجویی در این مناطق محروم استان بود .

 

مسئول بسیج دانشجویی گچساران گفت:در حقیقت جهادگران بسیج دانشجویی هیچ مرز جغرافیایی برای خود نمی‎شناسند و همواره در راستای تزریق روحیه امید،ایجاد نشاط و سرزندگی در مناطق محروم، روستایی، صعب العبور و کم برخوردار همت بسیاربالایی دارند.

 

سلیمانی تصریح کرد:بایدبه این نکته هم توجه داشت که جهادگران بسیجی به نوعی حلقه وصل مردم با نظام مقدس اسلامی هستند،چرا که آنها پای به مناطق محروم می گذارند تا بذر امیدواری را در دل‌ها محرومین و نیازمندان بکارند و با فعالیت‌های جهادی خود رنگ و بوی تازه‌ای به این مناطق ببخشند.

وی درادامه افزود:جهادگران بسیجی، تفکر جهادی را در میان مردم ،مسئولین و متولیان امر در دستگاه های اجرایی نهادینه می کنندو نوید آینده ای روشن و بهتر را برای کشور سر می دهند ،بنابراین از اراده  و همت بالای این جوانان که فرصت های در اختیار خود را صرف رسیدگی به امورات مردم مناطق محروم و دورافتاده این دیار می کنند، تشکر و قدردانی می کنم.

 

 انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باشت یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی آن ناشناخته مانده است. شهر باشت تلفیق جذابی از تاریخ تمدن کهن و باهویت اسلامی است که بین دو کوه و محدود به دو رودخانه زهره و شاه بهرام قرار دارد. بوستان یکی از بخش‌های شهرستان باشت است. تپه‌های رویایی، درختان سرسبز، بوستان‌های دل انگیز و واقع شدن بخش بوستان در محور شریانی جنوب به شمال موجب استقبال گردشگران از این منطقه بکر شده است. آثار تاریخی و اقامتگاه‌ها دائمی و مهمتر از آن مهمان پذیری مردم منطقه رونق گردشگری را در بوستان باشت به اوج خود رسانده است. پل بریم (چم بلبل)، دوگوردوپا، چهارصفه خان احمد، شلالدان، شوش وبوستان، دشت عنا، پشت کوه خان احمد، بوستان باشت را به مقصد طبیعت دوستان تبدیل کرده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم