Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@11:47:23 GMT

واکنش سعید آذری به شایعه مدیرعاملی پرسپولیس+عکس

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۰۳۷۹

واکنش سعید آذری به شایعه مدیرعاملی پرسپولیس+عکس

به گزارش ایلنا، سعید آذری که به تازگی از مدیریت باشگاه ذوب‌آهن عزل شده ممکن است مدت زیادی از فوتبال دور نباشد و به زودی او را روی صندلی مدیریت یکی از تیم‌های پایتخت ببینیم.

در هفته‌های اخیر صحبت‌ از استعفا یا برکناری ایرج عرب از مدیریت پرسپولیس بارها مطرح شده و در این میان گزینه‌هایی به عنوان جانشین وی مطرح شدند که یکی از آنها سعید آذری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آذری دقایقی قبل متنی در صفحه شخصی خود منتشر کرد و با وجود اینکه در آن اسمی از باشگاه خاصی نبرده ولی تلویحا شایعات اخیر در مورد پرسپولیسی شدنش را تایید کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، مدیرعامل پرسپولیس در حالی به همراه علی خطیر در آیین واگذاری دو باشگاه سرخابی حاضر شد که احتمالا بعد از واگذاری پرسپولیس و استقلال از دولت نیز همچنان مدیرعامل این باشگاه خواهد ماند.

نکته جالب در مورد درویش اینکه او با حفظ جایگاه مدیرعاملی، تبدیل به اولین مدیرعامل پرسپولیس در دوران مالکیت خصوصی این باشگاه خواهد شد.

این در حالی است که پرسپولیس در دوران اولیه با ریاست مالک خود علی عبده کار خود را پیش می‌برد اما در آن دوران عبده بیش از آنکه به عنوان مدیرعامل شناخته شود، در قامت رییس حضور داشت.

پس از آن نیز مدیران مختلف باشگاه در دوره دولتی کار خود را انجام دادند تا نوبت به رضا درویش برسد.

در صورتی که اول فصل آینده نیز در پرسپولیس بماند، اولین مدیرعامل باشگاه بعد از عابدینی خواهد بود که سه فصل کامل روی صندلی مدیرعاملی تکیه می‌زند.

دیگر خبرها

  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام