Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:19:42 GMT

ثبت 400 گل زده برای ستاره آرژانتینی سیتی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۰۴۲۱

سرخیو آگوئرو با دو گلی که برابر بورنموث به ثمر رساند به رکورد 400 گل زده ملی و باشگاهی رسید.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچستر سیتی در جریان برد تیمش برابر بورنموث 2 گل از 3 گل را به ثمر رساند تا به رکوردی فوق العاده رسیده باشد.


او حالا در سطح ملی و باشگاهی 400 گل ثبت شده و یکی از ستاره‌های دنیای فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم با پیراهن تیم ملی آرژانتین تا به اینجا 41 گل به ثمر رسانده است. هم‌چنین 23 گل همراه با تیم ایندپندینته آرژانتین دارد. آگوئرو بعد از آن به اتلتیکو مادرید و 101 گل در آنجا به ثمر رساند. اما اوج رکورد این مهاجم آرژانتینی در سیتی است. جایی که برای این تیم انگلیسی 235 گل ثبت کرده و حالا رکورد بی نظیری دارد.

 


آگوئرو در جریان تساوی 2-2 تیمش برابر تاتنهام در هفته دوم، درگیری لفظی نسبتا شدیدی با گواردیولا پس از تعویض پیدا کرد و حالا به نظر می‌رسد با دو گلی که امروز به ثمر رساند، آن حاشیه را فراموش کرده و به دنبال کسب آقای گلی لیگ جزیره است.

سرخیو آگوئرو منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو آگوئرو منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی