Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:56:24 GMT

بهره‌برداری از ۱۲۶ پروژه عمران شهری استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۰۴۸۸

بهره‌برداری از ۱۲۶ پروژه عمران شهری استان بوشهر

حمید بردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۳۲ شهرداری استان پروژه عمرانی قابل افتتاح داشته‌اند اظهار داشت: در مجموع ۱۲۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان در هفته دولت امسال در شهرداری‌های استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد اعتبارات این پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی شهرداری‌ها و ارزش افزوده بوده که ماهانه به شهرداری‌ها پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری بوشهر بیان کرد: متوسط مدت اجرای پروژه های شهرداری‌های استان بوشهر هشت ماه است.

وی ادامه داد: سهمیه قیر رایگان اختصاص یافته به شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت استان در سال ۹۶ مبلغ ۱۰۸ میلیارد ریال و در سال ۹۷ نیز مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است.

بردستانی افزود: از ویژگی‌های پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها می‌توان به پروژه‌های زیرساختی و در راستای آماده سازی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی مثل پارک‌های ساحلی و هتل که در حال فراخوان جذب سرمایه گذار است اشاره کرد.

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری بوشهر ادامه داد:‌برخی پروژه‌ها در راستای بهبود ترافیک و حمل و نقل شهری مثل خیابان سازی‌ها و آسفالت کوچه و معابر، احداث میدان‌ها اجرا شده است.

وی بیان کرد: ارتقای بهداشت محیط زیست شهری مثل احداث سرویس‌های بهداشتی، پسماند و تفکیک از مبدا، دفع و دفن بهداشتی زباله های عادی و عفونی شهری و خرید ماشین آلات پسماند و حمل زباله از دیگر اهداف اجرای این پروژه‌ها است.

بردستانی بر تقویت حوزه مدیریت بحران شهری مثل تجهیز بخش آتش نشانی و خرید ماشین آلات مرتبط و همچنین احداث ایستگاه های جدید تاکید کرد و ادامه داد: بهبود سیما و منظر شهری بویژه ورودی ۱۳ شهر استان که بیشترین تردد دارند از دیگر اهداف این پروژه‌ها بوده است.

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری بوشهر ادامه داد: برخی پروژه‌ها در راستای توسعه فضاهای تفریحی مثل احداث پارک و بوستان‌های محله ای و بزرگ ورودی شهرها، نوسازی و استاندارد سازی وسایل پارک‌ها اجرا شده است.

کد خبر 4701965

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد استانداری سمنان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ طبقاتی حرم عبدالعظیم(ع) سریع‌تر به بهره‌برداری برسد

تولیت آستان حرم عبدالعظیم حسنی به پروژه پارکینگ طبقاتی حرم عبدالعظیم حسنی اشاره کرد و گفت: از مجموعه شهرداری تهران و قرارگاه خاتم درخواست می‌شود که این پروژه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام قاضی عسگر؛ تولیت آستان حرم عبدالعظیم حسنی در آیین افتتاح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از بزرگراه شهید آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین‌آلات سنگین که در قالب یکصدوشانزدهمین پویش امید و افتخار صبح امروز با حضور مهدی چمران، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و سایر مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: ابتدا از دست‌اندرکاران اجرای این پروژه در زمان کوتاه تقدیر و تشکر می‌شود. با افتتاح این پروژه نقش مهمی در دسترسی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خواهد داشت و تردد زائران را تسریع خواهد کرد.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح کشور گفت: این مسئله باعث رونق اقتصادی خواهد شد و هر چقدر ما در بخش عمران و‌ آبادی هزینه کنیم می‌توانیم ثمرات خوبی را داشته باشیم.

قاضی‌عسگر با اشاره به اینکه راه‌ها نقش موثری در جهت توسعه اقتصادی خواهند داشت، گفت: بسیاری از کشورها هزینه‌های بسیاری را در احداث راه‌ها و توسعه آنها می‌کنند چرا که این مسئله با رونق اقتصادی همراه خواهد بود. همچنین توسعه راهها باعث کاهش هزینه‌ها و کاهش مصرف سوخت خواهد بود.

تولیت آستان حرم عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به اقدامات انجام شده در قالب احداث و بهره‌برداری پروژه دسترسی جنوبی به حرم عبدالعظیم حسنی از بزرگراه شهید آوینی خاطر نشان کرد: از مدیریت جهادی در مجموعه شهرداری تهران، شورای شهر تهران و همه دست‌اندرکاران در اجرای این پروژه قدردانی می‌شود.

وی همچنین از مجموعه شهرداری تهران و قرارگاه خاتم‌الانبیاء خواست تا عنایت ویژه‌ای را به پروژه پارکینگ طبقاتی حرم عبدالعظیم حسنی داشته باشند تا این پروژه هر چه سریع‌تر آماده و به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری از 26 تقاطع بزرگراهی در سال 1403

قاضی‌عسگر گفت: پروژه ای که امروز به بهره‌برداری رسید طی هفت ماه‌ آماده و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ مترو مشهد؛ شاید تا مرداد
  • امیدواریم فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد تا مردادماه به بهره‌برداری برسد
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ مترو مشهد تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر
  • بهره برداری از فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» | نظری : مشکلات ۱۲ ساله این پروژه حل شد
  • پارکینگ طبقاتی حرم عبدالعظیم(ع) سریع‌تر به بهره‌برداری برسد