Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، آئین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان بیست و ششمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ساعتی پیش با حضور مسئولین استانی ایلام، شهردار ایلام، هادی مظفری مدیرکل تجسمی و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان تجسمی در سالن آیت الله حیدری دانشگاه ایلام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا رضوان صادق زاده دبیر بیست و ششمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان، درباره این رویداد گفت: این جشنواره با تمام مشکلات به پایان رسید، البته مشکلات از ساختار جشنواره جوانان است، زیرا مکان برگزاری هرسال تغییر می‌کند.

وی افزود: در این جشنواره در رشته ارتباط تصویری جوانی به نام مهدی حقیقی حضور داشت که متاسفانه سه روز قبل از جشنواره از دنیا رفت. در رشته کاریکاتور داور نام آشنا شهرام رضایی را ۲۶ روز قبل از جشنواره از دست دادیم.

صادق زاده اظهار کرد:، اما در کنار تلخی‌ها شاهد شیرینی‌ها هم بودیم، خانمی را در جشنواره داشتیم که باردار بود، اما آمد، پسری که باید به سربازی میرفت، شرکت کننده‌ای که ۲۴ سال و ۳۵۷ روز داشت و اگر تنها یک هفته دیرتر جشنواره را برگزار می‌کردیم او شانس حضور را از دست میداد.

در ادامه عمران خودآموز مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان ایلام پس از خیرمقدم به مدعوین گفت: از معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که شعار "ایران فقط تهران نیست" را در عمل هم نشان دادند و میزبانی ایلام را پذیرفتند.

وی افزود: از دانشگاه و استانداری ایلام بسیار تشکر میکنم، از استادان طراز اول که به شهر ما آمدند سپاسگزارم. ما به برکت حضور هنرمندان جوان و پیشکسوت هم اکنون میراث دار ۱۳۰ اثر فاخر هنری هستیم.

در ادامه هادی مظفری مدیر کل تجسمی طی ایراد سخنانی گفت: من نمی‌خواهم همانند دیگر دوستان از عده ثابتی تشکر کنم، بلکه از تیمی تشکر میکنم که بیخوابی را در این چند شب متحمل شدند تا بتوانند ویدئو و اخبار‌های روز بعد را آماده کنند. از اعضای دبیرخانه که برای تهیه و تنظیم بولتن از عمق جان تلاش کردند.

مدیرکل تجسمی افزود: این جشنواره ربع قرن را پشت سرگذاشته است. جوانان هنرمند بدانید که داوران و اساتیدی که به ندرت پیشنهاد حضور در یک رویداد را می‌پذیرند به دلیل عشق به شما داوری و استادی این جشنواره را پذیرفتند، همانطور که شما دوست داشتید در کنار آن‌ها آموزش ببینید آن‌ها هم حضور در کنار شما را دوست داشتند.

وی افزود: اینکه از بین هزاران نفر شما ۱۲۷ نفر شایسته حضور در کارگاه‌ها شدید یعنی شده هستید و می‌توانید جا پای استادانتان بگذارید به شرط آنکه جویای هنر باشید و مطالعه کنید.

در ادامه همانند دوره‌های پیشین که از مفاخر هنری استان میزبان تجلیل می‌شود، از چهار دهه فعالیت هنری علی اشرف صندوق آبادی چهره برجسته خوشنویسی استان ایلام و ایران تقدیر شد.
در ادامه نفرات برتر معرفی شدند:
در رشته ارتباط تصویری (پوستر): زهرا انصاری از هرمزگان برگزیده، پگاه خاکساری و هومن مرادی شایسته تقدیر

تصویرسازی:زینب قانعی بافقی از استان یزد برگزیده، شیدا محمدی شایسته تقدیر

خوشنویسی: مسعود نظری نژاد از خوزستان برگزیده، نیما حسن پور و امیرعباس نصیری شایسته تقدیر

طراحی: الهام سلطان محمدی از تهران برگزیده، هما اشرف منصوری و فرشید حیدری شایسته تقدیر

عکاسی: بهرام بیات از زنجان برگزیده، صبا شام بیاتی و پروانه کیانی مهر شایسته تقدیر

مجسمه: زهرا دیاریان از تهران برگزیده، رعنا حیدرزاده و آیناز رئوفیان شایسته تقدیر

کاریکاتور: عارف نیازی از کرمانشاه برگزیده، زهرا حورا سنچولی و علی راست رو شایسته تقدیر

نقاشی: ثمین قوچی از تهران برگزیده، فاطمه باقری و آیدا روزبیانی شایسته تقدیر

نگارگری: فاطمه موراسبانی از خراسان رضوی برگزیده، میلاد بیکلی و شیما فراهانی قابل تقدیر

گفتنی است بیست و ششمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان از ۳۰ مرداد تا سوم شهریور به میزبانی استان ایلام برگزار شد.

انتهای پیام/

جشنواره تجسمی جوانان در ایلام برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی هنر تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تقدیر از بانیان این مسابقات گفت: امروز یکی از اهداف سازمان بهزیستی کشور ایجاد شادی و نشاط بین معلولین با ورزش می‌باشد.
اکبریان کارشناس توانبخشی و CBR بهزیستی شاهین دژ اظهار داشت: با اعتبار دریافتی از اداره کل بهزیستی استان توانستیم وسایل استاندارد برای برگزاری بازی‌های بومی محلی تهیه کنیم.
وی تصریح کرد:  که این دوره از بازی‌ها با حضور ۶۰ تن از معلولان دختر و پسر در قالب توانخواهان مراکز توانبخشی مبتنی بر جامعه با مجری گری موسسه خیریه شوق زیستن اجرا شد
این مسابقات در هفت رشته ورزشی برگزار و نفرات برتر توسط بهزیستی شاهین دژ تقدیر و جهت اعزام به بازی‌های استانی انتخاب شدند.

  

دیگر خبرها

  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • وقتی که شاخه‌های گل بوی تقدیر می‌دهند
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد
  • برپایی کارگاه تجسمی وعده صادق در قم
  • برگزاری کارگاه تجسمی «وعده صادق» در قم
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد