Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:08:02 GMT

خدمات عمرانی و فرهنگی در همه نقاط شهر قزوین توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۰۵۸۸

خدمات عمرانی و فرهنگی در همه نقاط شهر قزوین توزیع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت الله داودی عصر یکشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه های شهرداری قزوین که در بوستان امام علی برگزار شد اظهارداشت: تمامی طرح های عمرانی با کمک کارکنان شهرداری در بخش های مختلف فضای سبز و حمل و نقل اجرا شده است.

وی اضافه کرد: ساخت اتوبوس فرهنگی و گردشگری توسط خودهمکاران شهرداری انجام شده و دومین اتوبوس گردشکری وارد خدمت رسانی شده و برای کمک به معلولان بالای ۷۰ درصد آمبولانس ویژه ای طراحی شده تا جابجایی جانبازان با سهولت صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داودی تصریح کرد: ایجاد ۲۸ هزار مترمربع فضای سبز در بوستان امام علی با ایجاد خانه کودک و مادر در این بوستان فضای خوبی برای ساکنان این محله مهیا کرده و برای حل ترافیک میدان سید حسن نصرالله با ایجاد دوربرگردان رفت وآمد روان شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: در حوزه توسعه خدمات الکترونیک با ایجاد سامانه پروانه های ساختمانی هم الکترونیک صادر خواهد شد و پروژه های بزرگی چون بوستان بانوان در جنوب شهر، ساخت کمربندی شرق و پیاده راه سلامت از کارهای مهمی است که در فهرست برنامه سال ۹۸ قرار دارد و در حال اجراست.  

داودی یادآورشد: با ارائه خدمات شهری در مناطق کم برخوردار امیدواریم ضمن توزیع متوازن خدمات بتوانیم رضایت همه شهروندان را فراهم کنیم.

در ادامه ۲۱ پروژه زیربنایی، فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک، بوستان تجهیزات و سامانه الکترونیک شهرداری با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.
 

کد خبر 4701973

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر قزوین افتتاح طرح عمرانی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد استانداری سمنان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت پروژه خانه شهر ضمن اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه گفت: عملیات سازه‌ای ساختمان خانه شهر ضمن اجرای شیب‌بندی بام و بخش اعظم نمای ساختمان به اتمام رسیده و این در حالی است که تأسیسات مربوط به زیرساخت‌های مکانیکی و برقی نیز نصب شده است.

وی افزود: کار نصب ۴ دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) را از جمله پروژه‌های فاخر بازآفرینی شهری خواند و از این پروژه با توجه به موقعیت مکانی خاص آن، به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت با حفظ ساختار و شکل سنتی بنا تعبیر کرد.

گفتنی است، خانه شهر در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۸ هزار متر مربع در ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) با کارکردی فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضاهای نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخدادهای مهم دیپلماتیک شهر احداث می‌شود و با تکمیل آن در ماه‌های پیش‌رو یکی از رخدادهای عمرانی منحصربه‌فرد در شهر تهران محقق خواهد شد.

کد خبر 6080769 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • پله برقی های تهران نونوار می شوند | جزییات نصب ۶۰ دستگاه پله برقی جدید در معابر تهران
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد