Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های عراقی از حمله یک پهپاد به خودروهای حشد شعبی در مرز با سوریه خبر دادند. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الفرات، عصر امروز یکشنبه یک فروند پهپاد ناشناس دو خودروی متعلق به حشد شعبی در القائم واقع در مرز عراق با سوریه را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری المیادین اعلام کرد که بر اثر این حمله یکی از فرماندهان حشد شعبی به شهادت رسیده است.

این شبکه همچنین از اعتراف رژیم صهیونیستی به حمله به مواضع حشد شعبی به وسیله پهپاد خبر داد.

طی هفته‌های اخیر چهار انبار تسلیحاتی که حشد شعبی از آن استفاده می‌کند، هدف انفجارهای مبهم قرار گرفت که در پی آن ابومهدی المهندس معاون رئیس هیئت حشد شعبی عراق تاکید کرد نظامیان آمریکایی مسئول اول و آخر این حملات هستند.

عطوان: حشد شعبی بخشی از جبهه نبرد علیه رژیم اسرائیل استحمله پدافند حشد شعبی به یک پهپاد بر فراز کمربند بغداد

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حشد الشعبی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حشد الشعبی حشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی عراق به ایران

با آغاز عملیات وعده صادق، برخی پرواز‌ها به مقصد ایران به حالت تعلیق در آمد، اما با پایان این عملیات و دستیابی ایران به اهداف خود، کشور‌های مختلف به تدریج در حال از سرگیری پرواز‌های خود به و از ایران هستند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • تداوم حملات حزب‌الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی
  • از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی عراق به ایران
  • (ویدئو) پهپاد ایرانی روی سیم‌های برق در اردن گیر کرد؟
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • حمایت ریاست مجلس عراق از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی
  • پارلمان عراق: پاسخ ایران به اسرائیل یک حق طبیعی بود
  • موساد به اردوگاه الهول سوریه نفوذ کرد
  • جزئیات عملیات وعده صادق ایران علیه اسرائیل؛ سه موج حمله چگونه اجرایی شد؟
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه