Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا مظلومی روز یکشنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: ورزش نابینایان و کم بینایان کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و رونق یافت.

وی افزود: باید بستر و شرایط لازم فراهم شود تا افراد نابینا و کم بینا نیز همچون دیگر قشرهای جامعه بتوانند فعالیت ورزشی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور بیان کرد: این ۲ قشر در صورت حمایت بهینه تر از سوی وزارت ورزش و جوانان می توانند در عرصه ورزش بیش از پیش افتخارآفرینی کنند.

مظلومی عنوان کرد: نگاه مسئولان فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور به هیأت های استانی برای تخصیص اعتبارات، امکانات و تجهیزات بدون کوچکترین تبعیض است و هیچ تفاوتی بین مناطق توسعه یافته و کم برخوردار وجود ندارد.

وی ابراز داشت: اعتبارات، امکانات و تجهیزات فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور محدود است و انتظار می رود که دولت و وزارت ورزش و جوانان حمایت بیشتری از آن کنند.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور خواستار همکاری هر چه بیشتر مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با هیأت نابینایان و کم بینایان این استان برای راه اندازی اتوماسیون اداری، تجهیز سالن های ورزشی و تأمین سرویس رفت و آمد شد.

مظلومی گفت: هیأت نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت بهزیستی این استان برای تأمین بخشی از اعتبارات، امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود استفاده بهینه کند.

وی اظهار داشت: رئیس جدید هیأت نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد تعامل و ارتباط بیشتری با اداره کل ورزش و جوانان و دیگر دستگاه های اجرایی این استان داشته باشد و علاوه بر آن نیز اقدام های لازم را برای رشد، ارتقا و پویایی روزافزون ورزشکاران نابینا و کم بینا و هیأت استان انجام دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ورزشکاران نابینا و کم بینای این استان دارای استعدادها و توانمندی های چشمگیر هستند و باید حمایت های جدی تری از آنان شود.  

سید محمدتقی علوی اظهار داشت: انتظار می رود که مسئولان فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور در حد توان از ورزشکاران نابینا و کم بینا و هیأت کهگیلویه و بویراحمد پشتیبانی کنند.

وی افزود: هم افزایی لازم بین هیأت نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان این استان و فدراسیون کشور برقرار شود.

علوی بیان کرد: ورزش کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در بخش نابینایان و کم بینایان سیر صعودی دارد که مرهون تلاش ورزشکاران، مربیان، مسئولان اداره های ورزش و جوانان شهرستان ها و رؤسای هیأت های ورزشی استان است.

۲ کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد شامل مهدی خسروی و اسماعیل عباسی بودند.

مجمع انتخابات هیأت نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ عضو داشت که از این تعداد ۲ نفر غایب و ۲ نفر نیز حق رأی دادن نداشتند.

در این نشست از مجموع ۱۱ رأی مأخوذه اسماعیل عباسی با کسب هفت رأی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

   

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون نابینایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سعیدی افزود: این جوان به دلیل مسمومیت دارویی دچار مرگ مغزی شد و در یک اقدام خداپسندانه دو کلیه و کبد ایشان در بیمارستان شهید جلیل یاسوج توسط تیم پیوند عضو برداشته شد و برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان بوعلی شیراز انتقال داده شد.
وی اضافه کرد: همچنین امروز یک مورد دیگر پیوند اهدای عضو به نام منیژه تابان فر در بیمارستان شهید جلیل یاسوج انجام شد.
سعیدی افزود: این بیمار دچار سکته مغزی شده بود و با رضایت خانواده ایشان و با توجه به شرایط بیمار، کبد این بیمار توسط تیم پیوند عضو برداشته شد و برای اهدا به شیراز منتقل شد.
سعیدی اضافه کرد: با توجه به اینکه این بیمار مرگ مغزی ۶۰ ساله بودند و با توجه به شرایط سنی ایشان فقط کبد بیمار قابل اهدا بود.

دیگر خبرها

  • چند و چونی پیرامون طرح جذب نخبگان در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • وزیر ورزش: اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم/ ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند+ فیلم
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • نمایشگاه توانمندی‌های روستایی مهران رود و میدان چای برگزار می شود
  • دوره اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی در قشم برگزار می‌شود
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیرو‌های مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی