Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل روز یکشنبه در تشریح پروژه‌ها و طرح‌های بهره‌برداری شده در این استان به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۵ مورد از این پروژه‌ها توسط دولت و سه مورد نیز توسط بخش خصوصی احداث و اجرا شده است.

نادر فلاحی مجموع سرمایه‌گذاری انجام شده برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها را بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه‌ها شامل اجرای زیرساخت در منطقه تفریحی و چشمه آبگرم قوتورسویی و آبگرم وله زیر مشگین‌شهر، بام خلخال، پروژه مروارید آزادی، بازسازی آبگرم قینرجه، بهسازی دربند هیر، بهسازی تفرجگاه گردولی، بهسازی و بازسازی روستای هدف گردشگری کزج و اندبیل، احداث پارک فدک کوثر و ساماندهی تفرجگاه فندقلو نمین است.

فلاحی همچنین رونمایی از مطالعات ۲۰ طرح امکان سنجی سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری، تهیه طرح جامع مطالعاتی هفت منطقه نمونه گردشگری استان، نصب تابلوهای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان و ایجاد نمایشگاه دایمی جاذبه‌های گردشگری در نگارخانه شاه اسماعیل صفوی را از جمله سایر پروژه‌های افتتاح شده به مناسبت هفته دولت در استان اردبیل ذکر کرد.

۱۹۰۵/۶۰۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری هفته دولت افتتاح طرح دولت اردبیل میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، امیر نیک رویان، مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری، با بیان این خبر گفت: واحد احیاء مستقیم شماره 2 شرکت احیاء استیل فولاد بافت که عملیات اجرایی آن از 21 بهمن ماه 1399 آغاز شده بود، روز سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403 با حضور مقامات کشوری و استانی و مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، و مدیران این گروه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری در ادامه با اشاره به راه‌اندازی فاز دوم این پروژه که عملیات اجرایی آن به وسیله قرارگاه خاتم‌الانبیا و نظارت شرکت مهندسی برسو انجام شده، تصریح کرد: با راه‌اندازی این فاز ظرفیت تولید این مجتمع که پیش از این 800 هزار تن بود، به 1 میلیون و 600هزار تن آهن اسفنجی در سال خواهد رسید. 

نیک رویان ادامه داد: با بهره‌برداری از فاز دوم این مجتمع، زمینه ایجاد اشتغال پایدار بیش از 700 نفر به صورت مستقیم و 5هزار نفر به صورت غیرمستقیم در منطقه کم‌برخوردار بافت به وجود خواهد آمد و نقش به‌سزایی در توسعه اقتصادی متوازن این منطقه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، فاز اول شرکت احیا استیل فولاد بافت، در سال 1398 با مشارکت هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان به عنوان سهامدار عمده، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و بانک صنعت و معدن با هدف خودکفایی صنعتی و تولید محصولات استراتژیک مانند آهن اسفنجی به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری همچنین از افتتاح ویلاهای اقامتی شهرستان بافت و مجتمع بین راهی این منطقه در این مراسم خبر داد و گفت: مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری در راستای انجام مسولیت های اجتماعی و همچنین بهبود اوضاع سلامت و ورزش جوانان منطقه بافت ،قصد دارد مجتمع ورزشی شهرستان را بازسازی و نوسازی کند تا عموم مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
گفتنی است بازسازی و نوسازی مجتمع ورزشی شهید شهابی بافت هم اکنون آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳