Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  هادی حق شناس استاندار گلستان به مناسبت هفته دولت در برنامه گفتگوی ویژه خبری، شبکه گلستان گفت: مهم‌ترین طرح نیمه تمام استان سد نرماب مینودشت است که حدود ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبگیری آن در حال تامین است که امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم آن را آبگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هادی حق شناس افزود: اولویت ما طرح‌هایی است که امسال به پایان برسد.


حق شناس همچنین خبر داد: امروز ۳۰ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان گمیشان اختصاص یافت.


استاندار با اشاره به تلاش برای ایجاد ۳۰ هزار فرصت شغلی امسال در استان هم گفت: یکی از اهداف ما برای رونق تجارت و بازرگانی در استان فعال شدن مرز اینچه برون است.


هادی حق شناس افزود: امسال بیش از ۳۰ هزار تردد در این مرز داشتیم و روزانه حدود صد کامیون تردد می‌کنند، اما ظرفیت مرز بیش از اینهاست.


او ادامه داد: امروز در جلسه‌ای تصمیم گرفتیم فعالیت مرز دو شیفته و شبانه روزی شود.


استاندار با اشاره به ویژگی‌های گلستان مانند آب و هوای متفاوت در مناطق مختلف ابراز امیدواری کرد: ایجاد منطقه آزاد اینچه برون و منطقه ویژه اقتصادی اترک سبب شکوفایی گلستان شود.


انتهای پیام / فا


تامین ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد نرماب مینودشت امسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار استان ها وزارت نیرو اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد روز یکشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران گفت: بخش تخصصی بیمارستان علامه بهلول گنابادی در وسعت سه هزار متر مربع شامل تختهای بستری، بخش سوختگی و ناباروری در حال احداث است.   دکتر رضا احمدی افزود: برای تکمیل این بخش تخصصی در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بود که با وجود پیگیری های مستمر ۲۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با احتساب تورم و نرخ روز اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بخش تخصصی بیمارستان علامه بهلول گنابادی، اکنون به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.   دکتر احمدی ادامه داد: بخش تخصصی بیمارستان گناباد در ابتدا فقط در قالب بخش سوختگی شروع شد که در ادامه با افزوده شدن وسعت و بخشهای لازم به بخش تخصصی تبدیل و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال ساخت است.   وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بخش آنژیوگرافی بیمارستان علامه بهلول گنابادی را هم ۴۰ میلیارد ریال است.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد تعداد زوجهای نابارور شهرستانهای تابعه این دانشگاه (گناباد و بجستان) را ۸۰۰ نفر برشمرد و گفت: تجهیزات لازم برای مرکز ناباروری این دانشگاه تامین و خدمات بهداشتی و درمانی لازم به زوجهای نابارور در این مرکز ارایه می شود.   دکتر احمدی افزود: ۹۲ هزار نفر از افراد بالای ۱۸ سال در شهرستانهای گناباد و بجستان در سال گذشته از خدمات طرح ملی غربالگری سلامت برخوردار شدند که از این تعداد ۱۷ هزار نفر فشار خون بالا، هفت هزار و ۵۳ نفر مبتلا به دیابت و ۵۳۶ نفر نیازمند سایر خدمات درمانی بودند.   او گفت: ۵۰ هزار نفر در شهرستانها گناباد و بجستان هم اکنون از خدمات سلامت خانواده برخوردار هستند و هر سه هزار نفر زیر پوشش یک پایگاه بهداشتی و درمانی قرار دارند و به طور مستمر سلامت این افراد رصد می شود.   بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی علامه بهلول گنابادی با وسعت ۲۳ هزار و ۸۳۵ متر مربع شامل بیمارستان شامل بخشهای جراحی، اطفال، داخلی، زایشگاه، مامایی، اتاقهای عمل، همو دیالیز، داروخانه، NICU ، CCU، ICU و بخشهای پاراکلینیک شامل آزمایشگاه مرکزی، رادیولوژی دیجیتال، «ماموگرافی»، سونوگرافی، «فلوروسکپی»، سی.تی.اسکن و ام.آر.آی است.   شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب خراسان رضوی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری