Web Analytics Made Easy - Statcounter

1 مدیر اجرایی/ باسابقه در حوزه اجرایی آقا و خانم دارای تحصیلات تجربه  آشنا به کامپیوتر منظم و پیگیر روابط عمومی بالا ظاهری خوب حقوق مکفی بیمه پاداش 2 مدیر بازاریابی 3 مسئول دفتر مدیر عامل(منشی مدیر عامل) 4 کارشناس بازاریابی متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایند و یا به آدرس زیر مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلفن: 02144036593 موبایل: 09361437707 آدرس: صادقیه، بلوار آیت...کاشانی، بین خیابان وفا آذر و عقیل، پلاک 348 طبقه اول، واحد 1

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیرحسین صادقی بازیکن سابق استقلال که از نزدیک شاهد تماشای بازی آبی پوشان مقابل شمس آذر قزوین بود در گفتگو با خبرنگاران گفت: بعد از چند وقت دوری دوباره استادیوم آزادی را دیدم و خیلی خوشحال هستم. با این سکوهای پایین کمردرد گرفتیم و تمام ستون فقراتمان درد گرفت. به هواداران هم تبریک می‌گویم. ما ۶ بازی تا قهرمانی داریم که فینال هستند و خود آقای نکونام هم گفتند. امیدوار هستم بین باشگاه و بچه‌ها اتحاد باشد و این چند بازی هم بگذرد. دوز از دسترس نیست و می‌توانیم قهرمان باشیم تا با هواداران اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

به نقل از ورزش سه وی افزود: قشنگی فوتبال ایران به کورس قهرمانی است که حالا پرسپولیس دنبال استقلال است. امیدوار هستم اتفاقات خوبی بیفتد و مطمئن هستم اگر کمیته داوران و اشخاصی که باشگاه را اذیت می‌کنند، کمک کنند، اتفاقات قشنگ‌تری هم می‌افتد. آنها فشار می‌گذارند و خودتان دیدید که دست پیش می‌گیرند تا پس نیفتند.

صادقی خاطرنشان کرد: من مانند مدیرعامل پرسپولیس بلد نیستم که بگویم این‌ها نمی‌خواهند ما قهرمان شویم و خسته هم نمی‌شوند. وزیر جدید آمده و از این حرف‌ها نزنند. زشت است که باشگاه به این بزرگی با این هواداران خوب و با انسجام، مدیرش بگوید نمی‌خواهند ما قهرمان شویم.

بازیکن سابق استقلال با اشاره به صحبت استقلالی‌ها در بازی های قبلی هم توضیح داد: اگر Var نیاورند، شاید اتفاقات خوبی برای آنها بیفتد. من دیروز چیزی شنیدم که افتخار کردم حسین حسینی دروازه‌بان استقلال گران ترین بغل جهان را رقم زد و ۳۰۰ میلیون مفت چنگش! او آرزوی یک هوادار را برآورده کرد و آدم های بزرگ دل بزرگ می‌خواهند و حسینی نشان داد دلش برای هوادار می‌تپد. در دنیا گران‌ترین بود و لطف کردند که تعلیق کردند. امیدوار هستم هواداران استقلال در همه شهرها تیم را رها نکنند.

او درباره حضور به عنوان مربی امیدهای استقلال گفت: چند سالی است که صحبت می‌شود ولی اتفاق نمی‌افتد. اگر بتوانم کمک کنم، دریغ نمی‌کنم و تجربیاتم را در اختیار جوانان قرار می‌دهم. با جواد عزیز هم که بعد از چند وقت دیدار کردم و هم با آقا مهدی هاشمی نسب صحبت کردم.

وی افزود: جواد خیلی تحت فشار است و امیدوار هستم شرایط در قبال نکونام و خطیر، طوری باشد که یک اتحاد شکل بگیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897179

دیگر خبرها

  • حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند
  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد