Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:16:05 GMT

فارغ التحصیلان دانشگاهی وارد کار تولید و کشاورزی شوند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۰۸۷۵

فارغ التحصیلان دانشگاهی وارد کار تولید و کشاورزی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی عصر یکشنبه در مراسم افتتاح یک طرح دامداری در شهرستان قزوین گفت: در شرایط کنونی باید از کسانی که با تحمل سختی زیاد وارد عرصه تولید می شوند تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: متاسفانه در کشور ما همه به پشت میز نشینی عادت کرده اند و کمتر به کار و تولید علاقه نشان می دهند در حالی که انتظار داریم دانشجویان پس از تحصیل بتوانند با ایده های خود و اجرای طرح های تولیدی هم برای خود و هم دیگران شغل ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی تصریح کرد: حضور تحصیل کرده های دانشگاهی در طرح های تولیدی و کشاورزی ارزشمند است و این که در این واحد دامی شاهد حضور فارغ التخصیلان جوان هستیم که تولید را به پشت میز نشینی و کار اداری ترجیح داده اند جای خرسندی دارد و می تواند الگوی سایر جوانان دانشگاهی شود.

استاندار قزوین یادآورشد: ما نیز در استان تلاش می کنیم حمایت لازم را از جوانانی که با غیرت وار عرصه تولید می شوند حمایت کنیم.

کد خبر 4701998

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالمحمد زاهدی استاندارقزوین افتتاح طرح عمرانی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد استانداری سمنان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان

عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد ۶۲ گشت مشترک از واحدهای تولیدی و بخش‌های کشاورزی توسط ادارات ذی‌ربط در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

وی از شناسایی ۳۱ نفر کارفرمای متخلف در استان خبر داد و بیان کرد: کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع غیر مجاز کردند مطابق قانون با آنها برخورد شده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی کردستان تصریح کرد: بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در مراکز تولیدی و بخش‌های کشاورزی در استان کردستان ممنوع است.

وی اضافه کرد: تعداد ۵۹ نفر تبعه خارجی غیرمجاز دستگیر و پرونده قضائی تشکیل شده است.

کد خبر 6086208

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است