Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@22:15:51 GMT

استقبال مرکل از دعوت ظریف توسط ماکرون به فرانسه

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۰۹۴۸

استقبال مرکل از دعوت ظریف توسط ماکرون به فرانسه

صدراعظم آلمان آنگلا مرکل در حمایت از خطی‌مشی فرانسه و رئیس جمهور این کشور امانوئل ماکرون، از دعوت ظریف استقبال کرد. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، آنگلا مرکل پس از نشست سران G7 به خبرنگاران گفت که از هرگونه تلاش برای حل بحران در مورد ایران استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکل همچنین اظهار داشت که پرواز ظریف کمی قبل از رسیدن وزیر خارجه کشورمان به فرانسه به وی اطلاع داده شده و این دعوت به درخواست فرانسه برای دیدار بین وزرای خارجه دو کشور صورت گرفته و به نشست سران G7 مربوط نمی‌شود.

مرکل همچنین گفت:«گفتگوی خوب (نشست سران G7) در مورد ایران، اکنون توسط همتای فرانسوی‌اش به اطلاع ظریف خواهد رسید».

گفتنی است که محمد جواد ظریف امشب فرانسه را به مقصد کشورمان ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/

R1517/P/S8,89,95/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ثبت رکورد بازدید مخاطبان تا اتمام فعالیت بخش بین‌الملل در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

هشتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که با میزان بالای بازدیدکنندگان همراه بود، با چند رویداد به کار خود ادامه داد. ابتدا بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن که میزبان حدود ۲۵ کشور و موسسات مردمی از کشور‌های اسلامی و غیر اسلامی بود، به کار خود پایان داد. 

از کشور‌های مسلمان همچون امارات متحده عربی، الجزایر، عربستان سعودی، تونس، کویت، تایلند، بنگلادش، عراق، فلسطین، مالزی، اندونزی، سریلانکا، هند، بحرین، پاکستان و کشور‌های غیرمسلمان همچون فرانسه، چین، کرواسی و روسیه دعوت شده بود.

به قولِ حجت‌الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی نیشابوری مدیر بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن کریم، در سی‌و‌یکمین دوره از نمایشگاه قرآن هنرمندان قرآنی در کنار آثارشان در غرفه بین‌الملل حضور داشتند. چراکه می‌خواهیم انتقال مهارت و دانش هم صورت گیرد. ما کارگاه‌ها و نشست‌هایی را طراحی کردیم و در آن نشست‌ها خطاطان قرآنی ایران با خطاطان خارجی کار مشترک ارائه می‌دهند. امسال در بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن کریم ابتکاری رخ داده، که منجر به شکل‌گیری دیپلماسی قرآنی شده است. ما بجای اینکه خودمان را قانع کنیم که سه چهار کشور در بخش بین‌الملل حضور یابند، از همه کشور‌ها دعوت کردیم تا ظرفیت‌های قرآنی خود را به نمایشگاه بیاورند.

علاوه‌بر آن، در هشتمین شب از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در غرفه همدم که زیر مجموعه بخش تبیان است، مراسم عقد یک زوج که از طریق همین اپلیکیشن آشنا شده بودند برگزار شد. رونمایی از سرود ویژه نمایشگاه بین المللی قرآن با عنوان «می‌خوانمت ۲»، برپایی جشن ۲۱ سالگی ایکنا از دیگر بخش‌های نمایشگاه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • از ثبت رکورد بازدید مخاطبان تا اتمام فعالیت بخش بین‌الملل در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
  • شهادت ۲۰۰ فلسطینی در حمله به بیمارستان شفا
  • لوپن: دست دولت ماکرون در جیب فرانسوی‌ها است
  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • بلومبرگ: ماکرون آمریکا را خشمگین کرد
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • عصبانیت آمریکا از دست ماکرون
  • وقت آن است که ماکرون، نفاق را کنار بگذارد
  • آمریکا از دست ماکرون عصبانی است
  • دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب