Web Analytics Made Easy - Statcounter

1 کارشناس بازرگانی خارجی 4 سال لیسانس مهندسی صنایع، برق ، مکانیک تسلط به زبان انگلیسی تسلط به امور بازرگانی خارجی و واردات کالا 2 کارشناس فروش 4 سال لیسانس مهندسی صنایع، مدیریت تسلط به امور فروش آشنا به نرم افزار CRM توانایی رفتن به ماموریت در استانهای کشور 3 کارشناس تدارکات داخلی 4 سال لیسانس صنایع، برق ، مکانیک تسلط به امور بازرگانی داخلی متقاضیان شمال، شمال شرق و شرق تهران در اولویت می باشند

دانشگاههای مورد تایید شرکت : سراسری، دانشگاه آزاد اسلامی

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه و مشخصات و سوابق کاری خود را به همراه ذکر آدرس پست الکترونیکی  (Email)و  یک قطعه عکس به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدرس ایمیل: pooya.hr97@gmail.com آدرس: محل کار : تهران - میدان نوبنیاد

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش میزان گردشگران خارجی در سال گذشته به بیش از ۵۰ درصد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تعداد گردشگران خارجی در ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، ۵۰٫۸ درصد افزایش داشت که ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار نفر ورودی گردشگر خارجی داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: سی‌ام فروردین، روز محوطه‌ها و بناهای تاریخی است و این روز را به همه خانواده میراث فرهنگی تبریک می‌گویم.

وی افزود: اخیراً جلسه کارشناسی خیلی خوبی در این خصوص در حوزه میراث فرهنگی برگزار شد، از هنرمندان و فعالان و نخبگان این حوزه تقدیر به عمل آمد.

ضرغامی اظهار کرد: ایکوموس، روز بین المللی محوطه‌ها و بناهای تاریخی است و اخبار کذبی که منتشر شده که ایران از ایکوموس و ایکو خارج شده است، تکذیب می‌شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: در دولت مردمی فعالیت‌های بین المللی در حوزه میراث فرهنگی به مراتب گسترده‌تر از گذشته ادامه دارد و این دو حوزه ماهیت غیردولتی دارند و از سال‌ها قبل پرداخت حق عضویت آنها هم توسط افراد حقیقی صورت می‌گیرد و این موضوع هیچ ربطی به ادامه عدم همکاری ما با این دو مجموعه ندارد و به مراتب فعال‌تر از گذشته با این دو مجموعه رابطه ما ادامه دارد.

ضرغامی با انتقاد از اخبار کذب برخی رسانه‌ها در خصوص آمار گردشگر خارجی، گفت: برخی از رسانه‌ها اعلام کردند که تعداد گردشگران خارجی در سال ۱۴۰۳ کاهش یافته است در حالی که اصلاً ۱۴۰۳ عملاً شروع نشده است و تعداد گردشگران خارجی در ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، ۵۰٫۸ درصد افزایش داشت که ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار نفر ورودی گردشگر خارجی داشتیم که در سال ۱۴۰۱، ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار گردشگر بود.

وی ادامه داد: این در حالی است که یک میلیون و هشتصد هزار گردشگر از کشور آذربایجان به دلیل مشکلاتی در سال گذشته نتوانستند وارد کشورمان شوند که اگر اینگونه نمی‌شد، ما رکورد قبل از کرونا را می‌شکستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اظهارنامه پیش فرض؛گامی تازه در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی
  • افزایش میزان گردشگران خارجی در سال گذشته به بیش از ۵۰ درصد
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • جزییات اجرای پروژه های برون مرزی در حوزه برق و آب
  • هدف‌گذاری ارزآوری ۵ میلیاردی از صادرات خدمات مهندسی آب و برق
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز صنایع در دانشگاه امیرکبیر
  • جذب بیشتر سرمایه گذار خارجی در نفت با امتیازات متنوع