Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@11:42:08 GMT

استخدام مدیر فروش، کارشناس فروش در تهران

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۰۹۵۶

مدیر فروش حداقل دارای مدرک کارشناسی حداقل 5 سال سابقه کاری مرتبط در صنعت آرایشی و بهداشتی 2 کارشناس فروش حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط تسلط کامل به نرم افزار Office دارای روابط عمومی بالا از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی در موضوع ایمیل به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند. لطفا عنوان شغلی در موضوع ایمیل برای بررسی ایمیل خود حتما درج نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدرس ایمیل: farazbehdash@gmail.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار

سرهنگ حسین باباپور گفت: با ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر در جنوب تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه پنجم این پلیس رسیدگی به پرونده را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد وی با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از استان‌های جنوبی تهیه و پس از انتقال آن به مخفیگاه خود در جنوب تهران قصد دارد به زودی مواد را در پایتخت بفروشد.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار و نحوه فعالیت متهم با هماهنگی مقام قضایی تیمی عملیاتی به مخفیگاه نامبرده اعزام و رفت و آمد‌های سوژه را زیر نظر گرفتند تا اینکه در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل ۱۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی برای رسیدگی به مرجع قضائی منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟ (+فیلم)
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • شناسایی ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری
  • «قلب سلیم» در شبکه تهران
  • هشدار یک کارشناس امور نظامی: اتفاق اصفهان شاید عملیات فریب باشد/ «وعده صادق» نشان داد اسراییل آسیب پذیر است
  • فروش دلاری، تخلفی محرض در صنعت ساختمان