Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:20:31 GMT

شکست والیبال نوجوانان ایران برابر ایتالیا

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۱۰۵۲

در جریان رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان، تیم‌ ایران با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم پر قدرت ایتالیا شد.

به گزارش ایسنا، در آخرین بازی خود از دور نخست رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۹ در تونس ساعت ۲۰ امشب (یک‌شنبه) ۳ شهریور ماه به مصاف تیم ایتالیا رفت که در روز کم‌فروغ حمله‌های ملی‌پوشان و درخشش دفاع حریف، با نتیجه سه بر یک نتیجه را به حریف اروپایی واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان محمد وکیلی ست اول و دوم بازی را با نتیجه ۱۶-۲۵ و ۱۸-۲۵ واگذار کردند و در ست سوم با نتیجه ۲۶-۲۴ به برتری رسیدند تا بازی به ست چهارم کشیده شود. در ست چهارم اما این تیم ایتالیا بود که برتری خود را بار دیگر دیکته کرد و با نتیجه ۱۱-۲۵ ایران را شکست داد تا در مجموع ۳ بر یک برنده این دیدار شود.

به این ترتیب از گروه B این رقابت‌ها ایتالیا به عنوان صدرنشین، جمهوری چک به عنوان تیم دوم و ایران نیز به عنوان تیم سوم راهی دور دوم این رقابت‌ها شدند.

بازیکنان ایران در این بازی ۳۳ امتیاز از اسپک، ۸ امتیاز از دفاع روی تور، ۵ پوئن سرویس و ۲۵ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و بازیکنان ایتالیا نیز ۵۳ امتیاز از اسپک، ۱۶ امتیاز از دفاع روی تور، ۹ پوئن سرویس و ۲۱ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

در جریان این بازی امیرحسین توخته، سرعتی‌زن تیم نوجوانان والیبال ایران به دلیل پیچیدگی مچ پا با دچار مصدومیت شدید شد و پس از انجام معاینه پزشک تیم مشخص شد نمی‌تواند در ادامه این رقابت‌ها برای تیم ایران به میدان برود.

به این ترتیب ایران با قبول دو شکست و کسب ۲ پیروزی در جایگاه سوم گروه B قرار گرفت تا در مرحله پلی‌آف به مصاف تیم دوم گروه A که به احتمال زیاد تیم کوبا است، برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است