Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@19:59:28 GMT

شکست میلان در هفته نخست

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۱۱۳۴

شکست میلان در هفته نخست

یکشنبه شب در ادامه هفته نخست لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا، آث میلان که در چند فصل اخیر از رسیدن به موفقیت بازمانده است در زمین اودینزه به میدان رفت و یک بر صفر شکست خورد تا بازهم فصل را با ناکامی آغاز کند.

تنها گل این دیدار را «بکانو» در دقیقه ۷۲ برای اودینزه به‌ثمر رساند تا این تیم شروعی رویایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۸۲ توپ به دست مدافع اودینزه برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را به سود میلان نشان دهد، اما دقایقی بعد و پس از استفاده از سیستم VAR کمک داور ویدئویی پنالتی پس گرفته شد.

از دقایقی دیگر، ۶ دیدار همزمان برگزار خواهد شد که در مهمترین آن آ.اس رم با جنوا و سمپدوریا با لاتزیو رقابت می‌کنند.

شب گذشته و در دیدار افتتاحیه تیم یوونتوس که مدافع عنوان قهرمانی است در زمین پارما به پیروزی یک بر صفر دست یافت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا آ ث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون به میلان رسید

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که آخرین بازی خود برای آ. اس. رم را قبل از فیفا دی و در دیدار مقابل ساسولو در سری آ انجام داده و حضور تعویضی در زمین داشت، طی یک ماه اخیر به دلیل مصدومیت نتوانست در رقابت‌های باشگاهی به میدان برود که امشب ممکن است این طلسم شکسته شود.

ستاره ایرانی رم در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم ملی خارج شد و پس از آن هم در سه هفته متوالی سری آ ایتالیا و یک دیدار لیگ اروپا غایب بود که امشب این روند به پایان رسید.

سردار آزمون پس از عدم حضور در چهار مسابقه پیاپی باشگاهی مقابل لچه، لاتزیو، میلان و اودینزه، امشب دوباره به فهرست نفرات جالوروسی بازگشته و جزو نفرات ذخیره تیمش در جدال برگشت برابر روسونری است.

تیم فوتبال آ. اس. رم از ساعت 22:30 امشب (به  وقت ایران) و در حالی که سردار آزمون را جزو نفرات ذخیره دارد، در ورزشگاه المپیکو به مصاف آ. ث. میلان می‌رود و امیدوار به کسب پیروزی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا است.

شاگردان دنیله ده‌روسی در دیدار رفت مقابل میلان به پیروزی یک بر صفر رسیدند و امشب شرایط خوبی برای صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا دارند.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون به میلان رسید
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • العین ۴ - ۲ الهلال/ تاج و تخت شکست ناپذیران بر باد رفت + فیلم
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • اولتیماتوم میلان به استفانو پیولی: یا رم را شکست می‌دهی یا در پایان فصل اخراج می‌شوی
  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی