Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ لیلا کریمی معاون فرهنگی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در نشست صمیمی با سمن های جوانان استان زنجان ضمن تشکر از معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان که در کوران کاری هفته دولت بر جوانان ارج نهاده و در این جلسه شرکت کردند گفت: هدف معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ایجاد زمینه های مشارکت جوانان در قالب سمن و تشکل های مردم نهاد است و همچنین تسریع فعالیت آنها، تا توانا تر در عرصه اجتماعی حضور داشته باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی ضمن اشاره به حضور پر رنگ سمن ها افزود: در حال حاضر ما تشکل هایی از جوانان را داریم که با توانمندی و دانشمندی قابل احترامی در سطح جامعه به فعالیت می پردازند. بسیاری از این سمن ما را در فعالیت های اداره کل یاری می کنند و پیوسته در کنار ماهستند. برنامه هایی چون هفته جوان، هفته ازدواج و بسیاری برنامه های دیگرتوسط جوانانمان در قالب سمن ها و تشکل های مردمی بخوبی برگزار می گردد. سمن ها در حوزه های گوناگون چون اوقات فراغت و بسیاری برنامه های ویژه جوانان در کنار ما بوده هستند.

معاون فرهنگی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در رابطه با سمن ها به لحاظ کمی گفت:

ما در حال حاضر 85 فقره صدور مجوز داریم که 65 مورد آنها دارای اعتبار نامه هستند و مابقی نیز در حال تکمیل موارد مذکور هستند. این سمن ها اکثرا فعال و بعضا نیمه فعالند که نیاز است آنها را یاری کنیم . در هر صورت برگزاری این نشست به جهت دلگرمی جوانان و شنیدن صحبت ها و طرح مشکلات و مسایل سمن و تشکل های مردمی بود . خوشحالیم که جوانانی جسور و اندیشمنددر کنار خود داریم .

لیلا کریمی معاون فرهنگی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در پایان سخنان خود افزود: امیدواریم به یاری مجموعه بزرگان استانداری و همچنین مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان استان زنجان که پیوسته همگام و همسو با سمن ها گام برداشته اند، در آینده نزدیک شاهد موفقیت های دوچندان در میان جوانانمان باشیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان هفته جوان معاون فرهنگی هفته ازدواج تشکل های مردمی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در خراسان ضوی گفت: پیوست فرهنگی در خدمات شهری به معنای ترویج فرهنگ دینی در جامعه است و نبود آن مهم ترین علت نارضایتی در خدمات شهری به شمار می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سید احمد علم الهدی، وی روز پنجشنبه در دیدار با شهرداران کلانشهرهای کشور افزود: وقتی بنا باشد شهر مدیریت شود، اگر مسائل فرهنگی زیر سؤال برود و مورد توجه نباشد، اداره شهر در سایر شئون هم فایده ای نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در حقیقت مقدمه اداره فرهنگی شهر به این است که مردم خادمانشان را بشناسند و به این خدمات احترام بگذارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: در هر شهر از ایران اسلامی، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ دینی در کلانشهرها گفت: در این کشور، چالش های بسیاری وجود دارد که ریشه واحد همه آن ها در عرصه فرهنگ است.

 علم الهدی اضافه کرد: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت نرسند، ازدواج نمی‌کنند.

به گفته وی، اینجاست که بازهم پیوست فرهنگ دینی می تواند گره گشا باشد و مدیریت شهری هم در این عرصه ها وظایفی برعهده دارد.

امام جمعه مشهد گفت: مشکل عمده ما در مشهد مربوط به آن دسته از زائرانی است که عشق زیارت امام رضا(ع) را در دل دارند و به این شهر می آیند اما توان مالی برای اقامت چندروزه در یک منزلگاه اعم از هتل، مهمانسرا یا مسافرخانه را ندارند.

علم الهدی تصریح کرد: تأکید ما به شهرداری مشهد متمرکز بر ایجاد زائرسراهای ارزان قیمت است تا به دلیل مشکل مالی از توفیق زیارت محروم نمانند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علم الهدی ریشه بالا رفتن سن ازدواج را پیدا کرد
  • علم الهدی: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند