Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@07:26:53 GMT

جزئیات نشست مشترک نمایندگان با رئیس قوه‌ قضائیه

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۱۲۷۹

جزئیات نشست مشترک نمایندگان با رئیس قوه‌ قضائیه

به گزارش ایکنا، به نقل از خانه ملت، عبدالرضا عزیزی در تشریح نشست مشترک امروز ( یکشنبه، 3 شهریورماه ) کمیسیون اجتماعی مجلس به همراه اعضای کمیسیون ویژه مدیریت خدمات کشوری با حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه، گفت: در آغاز این نشست نمایندگان از رئیس قوه قضائیه برای برخورد با مفاسد تشکر و مباحثی را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: اینجانب به عنوان رئیس کمیسیون با تشکر از زحمات رئیس دستگاه قضا دعوت کردم تا سفری به خراسان شمالی داشته باشد و او نیز این درخواست را پذیرفت

ضرورت تعامل دستگاه قضا با دیگر قوا

عزیزی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی بر ضرورت تعامل دستگاه قضا با دیگر قوا تاکید کرد، افزود: ایشان مطرح کردند که مانع جدی بر سر راه روابط و همچنین سرمایه‌گذاری‌ ها وجود دارد که باید با فساد به طور جدی برخورد شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس دهم، با یادآوری تاکید آیت‌الله رئیسی مبنی بر اینکه هیچ گذشتی نباید در برخورد با فساد داشته باشیم و هیچ کس چنین اجازه‌ای به ما نداده است، تصریح کرد: بهترین افراد در این کشور جان خود را فدای نظام و کشور کرده‌اند و ما نباید اجازه دهیم عده‌ای که به دنبال منافع شخصی خود هستند با ارتکاب به فساد چهره نظام را خدشه‌دار کنند.

رفع مشکل جذب و استخدام قبول شدگان آزمون قوه قضائیه تا پایان سال

وی با اشاره به پیگیری مشکل جذب قبول شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه در سال 96، گفت: ایشان مطرح کرد که در این رابطه نشست‌هایی را با دستگاه‌های اجرایی مربوطه داشته‌ایم و مشکل جذب 6 هزار نفر پذیرفته شده آزمون استخدامی قوه قضائیه تا پایان سال جاری مرتفع خواهد شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: رئیس قوه قضائیه یادآور شد که قانون باید عادلانه باشد و مجری و قاضی هم باید عادل باشند تا مردم طعم عدالت را بچشند و نباید اجازه داد تا فساد امید مردم را به یأس مبدل کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن عبدالرضا عزیزی مجلس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند

با حکم رئیس دستگاه قضا؛ نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما منصوب شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در احکام صادر شده از سوی رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی از این پس به عنوان نمایندگان دستگاه قضایی در این شورا حاضر خواهند بود.

مرکز رسانه قوه قضائیه - حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • باید سازوکار‌های مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • هیچ مانعی وجود ندارد که نمایندگان از دستگاه قضائی ایراد بگیرند
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • باید سازوکارهای مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود