Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیین اختتامیه بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران شامگاه یکشنبه با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان محلی و هنرمندان در محل دانشگاه ایلام برگزار شد.

بر اساس اعلام هیئت داوران این جشنواره، در بخش ارتباط تصویری این جشنواره زهرا انصاری از استان هرمزگان، در بخش تصویر سازی زینب قانعی بافقی از یزد، در بخش خوشویسی مسعود نظری نژاد از خوزستان، در بخش طراحی الهام سلطان محمدی از تهران، بخش عکاسی بهرام بیات از زنجان و در بخش مجسمه سازی زهرا دیاریان از تهران به عنوان برگزیده معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش کاریکاتور نیز عارف نیازی از کرمانشاه، فاطمه مور اسبانی از خراسان رضوی و در بخش نقاشی نیز ثمین قوچی از تهران به عنوان برتر معرفی شدند.

همچنین در این جشنواره در بخش عکاسی صبا شامبیاتی و پروانه کیانی مهر، بخش مجسمه سازی رعنا حیدر زاده و آیناز رئوفیان، بخش خوشنویسی نیما حسن پور و امیر عباس نصیری، بخش گرافیک پگاه خاکساری و هومن مرادی، بخش نقاشی فاطمه باقری و آیدا روزبیانی، بخش طراحی هما السادات اشرف منصوری و فرشید حیدری بالستانی، بخش نگار گری میلاد بیلکی و شیما شهرابی فراهانی، بخش تصویر سازی شیدا محمدی و بخش کاریکاتور حورا سنچولی و علی راسترو به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

پس از اعلام فراخوان این جشنواره در مجموع یک هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال که پس از داوری ۱۲۷نفر مجوز حضور در این جشنواره را کسب کردند.

بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران از ۳۰ مرداد تا سوم شهریورماه به میزبانی ایلام برگزار شد.

کد خبر 4702030

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایلام وزارت ارشاد هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌های برتر هنر انقلاب استان بوشهر معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در آئین اختتامیه معرف چهره‌های برتر هنر انقلاب در سال ١۴٠٢ استان بوشهر، اکبر ابراهیمی چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه موسیقی، ساسان نوذری چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه هنرهای نمایشی، احمدرضا قربانی چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه هنرهای تصویری، حسن خمسه چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه هنرهای تجسمی، عبدالرحیم شاه حسینی چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه آفرینش‌های ادبی، حیدر منصوری چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه ادبیات پایداری، مونس عبدی زاده چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه پژوهش هنر، علیرضا میرشکاری معرفی شدند.

همچنین در ۲ بخش ویژه تولید اثر با موضوع مقاومت و فلسطین به ترتیب محمدعلی نادری و حسین سبحانی برتر شناخته شدند.

در عرصه تولید آثار مردمی و جریان سازی هنر مردمی، صادق آزاد فر برتر شناخته شد.

کد خبر 6081600

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • چهره‌های برتر هنر انقلاب استان بوشهر معرفی شدند
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند
  • معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار