Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سرمست شامگاه یکشنبه در آیین بهره برداری از ۱۶۷ طرح بخش مرکزی در مسجد دو طفلان مسلم روستای لنگرود از توابع این بخش ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در این هفته یاد و نام شهیدان دولت بویژه رجایی و باهنر را گرامی می داریم، و پروژه هایی که انجام شده نیز ارزانی مردم می باشد.
وی بیان داشت: دولتمردان خدمتگذاری  به مردم را وظیقه خود می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار قم با اشاره به سفر هشتم مرداد ماه خود به بخش مرکزی و برگزاری جلسه شورای اداری این بخش گفت: در آن جلسه وعده هایی داده شده و طبق گفته فرماندار طرح های وعده شده در حال انجام است و برای افتتاح آن خدمت مردم این بخش خواهیم رسید.
۱۶۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۷۷ میلیارد ریال در بخش مرکزی قم به بهره برداری رسید.
بخش مرکزی قم با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع دارای ۲ دهستان قنوات و قمرود است که جمعیتی حدود ۳۵ هزار تن دارد.
 استاندار قم در دومین روز از هفته دولت به همراه برخی از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی این استان عصر یکشنیه با سفر به بخش های سلفچگان، کهک و مرکزی طرح های مختلفی را در حوزه های آبخیزداری، مسکن، بهداشت و درمان، آبرسانی، آسفالت و جدول گذاری افتتاح کرد.
 فرماندار قم نیر در این آیین اظهار داشت: در هفته دولت ۳۱۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیون ریال در بخش های پنج گانه قم به بهره برداری می رسد.
مرتضی حیدری افزود: از این طرح ها ۲۶۲ طرح با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار مربوط به دهیاری ها است.
وی بیان داشت: ۱۰ طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شامل طرح های هادی روستایی نیز از دیگر طرح ها است، و اعتبار آن بالغ بر ۵۷ میلیون ریال   می باشد.
وی با اشاره به ۲۸ طرح در حوزه جهاد کشاورزی و منابع طبیعی اعتبار آن را ۴۵۳ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: ۱۲ طرح نیز مربوط به اداره کل اوقاف و امور خیریه، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آب و فاضلاب روستایی و ورزش و جوانان است که اعتبار آن چهار میلیارد ریال است.
استان قم دارای یک شهرستان به همین نام و پنج بخش جعفریه، مرکزی، خلجستان، کهک و سلفچگان است.
فرماندار قم با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: توجه به محرومان سیره این دو شهید بزرگوار است و ما مسئولان نیز با تاسی از این بزرگان نوکری مردم را بزرگترین افتخار برای خود می دانیم و سفر به نقاط روستاهایی و دیدار با ساکنان مناطق محروم نیز از مهمترین برنامه های هفته دولت به شمار می آید.
دوم تا هشتم شهریور به مناسبت سالروز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت محمد علی رجایی و حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد باهنر به نام هفته دولت نام گذاری شده است.
عضو شورای اسلامی بخش مرکزی نیز در این آیین با اشاره به برخی مطالبات روستای لنگرود احداث تقاطع های غیر همسطح و ورودی و خروجی به این روستا از طریق دو محور قدیم قم - کاشان و قم - کهک و آزاد سازی املاک در حریم جاده را از جمله آن برشمرد و گفت: طرح تقاطع غیر همسطح و راه دسترسی به روستای لنگرود در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم به تصویب رسیده، و اجرای آن نیازمند تخصیص اعتبار لازم است.
علی مرادی افزود: روستای لنگرود با ۲ هزار و ۴۲۵ تن جمعیت و ۷۰۰ خانوار در نزدیکترین حریم خدماتی و حوزه استحفاظی شهر قم قرار گرفته است، از این رو باید اقدام های لازم در رابطه با تامین مسکن جوان روستایی با مناسبترین قیمت انجام شود.
وی با بیان کارهای زیربنایی این موضوع از طریق اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انجام شده است، گفت: تاکنون از محل تملک اراضی ملی حتی یک متر مربع هم به تامین مسکن بخش مرکزی و روستای لنگرود اختصاص پیدا نکرده است.
رئیس شورای اسلامی روستای لنگرود همچنین با اشاره به مشکل های بهداشتی و درمانی روستای لنگرود تصریح کرد: احداث ساختمان پزشکان و حضور پزشک به صورت تمام وقت و  در ساعت های غیر اداری از مطالبه های جدی اهالی روستای لنگرود می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود احداث ناحیه صنعتی را نیز مورد توجه قرار داد، و ابراز داشت: نبودن ناحیه صنعتی در بخش مرکزی باعت شده تا جوانان در کارگاه های غیر مجاز ایجاد شده در زمین های کشاورزی مشغول به کار شوند.
۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عسکری اظهار کرد: برای اجرای طرح هادی در ۱۴۰ روستای استان مرکزی اعتباری بالغ بر ۱,۲۶۶,۳۷۱ میلیون ریال هزینه شده است که شامل ۱۱۵۰۰ متر مربع جدول گذاری، ۶۵۰ هزار مترمربع زیرسازی، ۵۴۸ هزار متر مربع آسفالت، ۱۷ هزار و ۳۰۰ متر مربع محوطه سازی معابر روستاهای این استان است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در خصوص اجرای طرح هادی روستای ازبیزان از توابع شهرستان زرندیه نیز که به صورت نمادین افتتاح شد، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح در روستای ازبیزان، از محل اعتبارات ملی و استانی به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال برای عملیات زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع انجام و اکنون به بهره برداری رسیده است.

بنیاد مسکن عامل رفع محرومیت و پیشرفت عمران روستایی است

امام جمعه شهرستان زرندیه نیز ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته توسط بنیاد مسکن در سطح شهرستان در جهت عمران و آبادانی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عامل مهم رفع محرومیت، اعتلا و پیشرفت سطح عمران روستا و منزلت روستاییان به ویژه روستاهای محروم در سطح کشور و آن را ثمره خون پاک شهدا عنوان کرد.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی تاکید کرد: انتظار است روستاییان در حفظ و نگهداری اقدامات صورت گرفته در روستاها به ویژه طرح‌های هادی روستایی بکوشند.

عملکرد بنیاد مسکن در تمام حوزه‌های روستایی درخشان است.

فرماندار شهرستان زرندیه نیز در سخنان خود تصریح کرد: افتتاح طرح‌های هادی در روستاها باعث سربلندی این نهاد انقلابی در دولت سیزدهم شده است.

ابوالقاسم مهری عملکرد صورت گرفته توسط بنیاد مسکن در حوزه‌های مختلف عمران روستایی، مسکن روستایی و شهری را درخشان و مطلوب عنوان کرد و افزود: این اقدامات صورت گرفته، از جمله اجرای طرح‌های هادی روستایی سبب بهبود و تقویت سیما و منظر همچنین عمران و آبادانی و عامل مهاجرت معکوس و رونق روستاها در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شده است.

کد خبر 6082224

دیگر خبرها

  • پاکسازی محوطه پل تاریخی بلوردکان لنگرود
  • بانک مرکزی چگونه می‌تواند به کمک تحقق شعار سال بیاید؟
  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • عملیات ترکیبی «وعده صادق» ایران نه تنها معادلات خاورمیانه بلکه معادلات نظامی جهان را تغییر داد
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری