Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پنجمین آیین تجلیل از پیرغلامان و مداحان حسینی با شکوه و حال و هوای خاص و با حضور مسئولان شهری، پیرغلامان، خادمان، هیئت‌های آستان حسینی و عزادران حسینی در تالار شهیدان نژاد فلاح شهر کرج برگزار شد.

ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی یک دانشگاه است که مداحان اهل بیت (ع) می توانند در این مناسبت ها با پذیرشی که جوانان دارند آنها را بیشتر با اسلام و معارف دینی آشنا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش که با حضور مداحان ، پیرغلامان حسینی و شاعران آیینی برگزار شد، از پیرغلامان، شاعران و مداحان برتر استان البرز تجلیل شد.

پاسداشت و تکریم مدیران هیات های مذهبی ، معرفی الگوهای مدح به نسل جوان، جمع آوری اطلاعات پیرغلامان،جوان غلامان، نوغلامان، مداحان، تبیین نقش مداحان در بازشناسی واقعه عاشورا، بازشناسی شیوه های عزاداری و مدیحه سرایی سنتی و آسیب شناسی روش های عزاداری معاصر  مهمترین اهداف برگزاری این همایش بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد

آیین رژه روز ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، اعضای شورای تامین و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مردم و خانواده‌های شهدا در میدان ارتش اردبیل برگزار شد.

در این آیین نیروهای مسلح مستقر در اردبیل به مناسبت بزرگداشت روز ارتش با برگزاری مراسم رژه توان دفاعی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

نواختن مارش نظامی توسط رزم نوازان نیروهای مسلح و رژه یگان‌های منتخب نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه و تمثال مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های این آیین بود.

نیروهای مسلح مستقر در دیگر شهرستان‌های استان اردبیل نیز به مناسبت بزرگداشت روز ارتش با برگزاری مراسم رژه توان دفاعی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • تجلیل ازتعدادی ازپیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد