Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@20:06:48 GMT

دومین یادواره شهدای بخش ارجمند برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۱۵۵۸

دومین یادواره شهدای بخش ارجمند برگزار می شود

     پاسدار یاسر کیه بادرودی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم راه شهدا و ایثارگران ادامه پیدا کند باید فرهنگ ایثار و شهادت در بخش نهادینه شود گفت شوراهای روستاها می‌توانند کمک بزرگی را در این مسیر ارائه کنند .

وی افزود: برگزاری یادواره های شهدا صدای بیدارگری است که ما را از خواب غفلت بیدار می کند تا ان‌شاءالله با کمک این فرهنگ، انقلابی که شهدا نزد ما به امانت سپرده‌اند حفظ شود و به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) رسانده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     کیه بادرودی با تاکید بر پاسداشت خون شهدا و تکریم ایثارگران افزود: ما باید امانت دار خون شهدا و آرمان های آنان باشیم و هر گونه سستی در انجام وظیفه و قدم نهادن بر خلاف مسیر شهیدان خیانتی بزرگ محسوب می شود.

فرمانده حوزه یک ثارالله در پایان با تقدیر و تشکر از اتحاد ،همدلی و همبستگی شوراها در جهت خدمت حداکثری مردم گفت حوزه و پایگاهای بسیج در تمامی عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی در سطح بخش همواره آماده خدمت رسانی هستند .

شایان ذکر است دومین یادواره شهدای بخش ارجمند به میزبانی شهر ارجمند (با عنوان یادواره سرداران و شهدای بخش و شهر ارجمند ، شهدای مدافع حرم و دو شهید گمنام که در شهر ارجمند دفن شده اند) در تاریخ 7 شهریور از ساعت 10 تا 14 با سخنرانی سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدای تهران و با شرکت مردم ولایتمدار و شهیدپرور اهالی این بخش برگزار خواهد شد .

  امیرحسین تبار خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزکوه   

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان ضمن تشریح برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان، گفت: ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان پیش‌بینی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ کریم اکبری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح کمیته‌های کنگره ملی شهدای کاشان، اظهار داشت: جلسات ستاد اجرایی ما 15 مورد بوده و در ایام پیش رو این جلسات فشرده‌تر برگزار می‌شود و 13 جلسه اندیشه‌ورزی تشکیل شده است.

وی از تدوین برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان خبر داد و افزود: بحث دیدارهایی که در سال گذشته با پیگیری کمیته‌ها انجام شد، با تمامی خانواده‌های شهدا، جانبازان 70 درصد، آزادگان و همسران شهدا دیدار انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان ابراز داشت: بیش از 200 هزار سند جمع‌آوری و اسکن و با 900 خانواده شهدا مصاحبه انجام شده است و بیش از 300 عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی هنری در قالب کنگره ملی شهدای کاشان گفت: یک اجلاسیه و 370 یادواره شهدا در کاشان برگزار شد و احیای مکان‌یادها نیز از دیگر اقدامات بوده است و این امکان نقاطی است که در زمان دفاع مقدس در کاشان استفاده‌های متعددی صورت گرفته است.

اکبری تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده است مدارسی که بیش از 10 شهید دارند، یادواره شهدای دانش‌آموز آن مدارس حتما برگزار شود و بحث مردمی‌سازی نیز در کنگره ملی شهدای کاشان نیز مورد توجه قرار گرفته به نحوی که 12 گروه مردمی رسانه‌ای پای کار کنگره ملی شهدای کاشان آمدند.

وی ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه عکس از سوژه‌های ویژه در قالب کنگره ملی شهدای کاشان تاکید کرد: هر قشر و طیف که بالای 100 شهید دارد، مقرر شده تا برای آن اقشار اجلاسیه برگزار شود و از سوی دیگر در 120 مدرسه کاشان نیز برنامه یادواره شهدا برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان افزود: شهرستان کاشان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در 32 یگان، لشگر و منطقه حضور موثر داشته و بیشترین حضور رزمندگان کاشانی نیز در لشکرهای مرتبط با استان اصفهان بوده است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود