Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@16:07:26 GMT

جشنواره‌ی قصه‌گویی و چند خبر دیگر

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۱۵۹۹

جشنواره‌ی قصه‌گویی و چند خبر دیگر

جشنواره‌ی قصه‌گویی

یادمان باشد در  بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین المللی قصه‌گویی  کانون شرکت کنیم. این جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای برگزار می‌شود. اطلاعات بیش‌تر را می‌توان از این  سایت گرفت:

www.kanoonfest.ir

عکس‌های تاریخی

اگر به عکس‌های تاریخی و قدیمی علاقه داریم، یادمان باشد برای بازدید از نمایشگاه عکس تاریخی «کهن قاب همدان» در موزه‌ی عکس‌خانه‌ی شهر فقط تا ۷ شهریور فرصت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانیم با شماره‌ی ۸۸۸۴۸۹۹۳ تماس بگیریم.

کارگاه نوشتن خلاق

یادمان باشد برای آموزش فنون نویسندگی خلاق می‌توان  درکارگاه‌ نوشتن خلاق، علی‌اکبر زین العابدین  نویسنده‌ی کودک و نوجوان ثبت‌نام کرد. فعالیت این کارگاه از هفتم شهریور شروع می‌شود. برای ثبت نام می‌توان با شماره‌ی ۸۸۸۲۷۰۳۵ تماس گرفت.

کد خبر 452252 برچسب‌ها نوجوان همشهری دوچرخه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نوجوان همشهری دوچرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز خلاق چه مراکزی هستند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز خلاق در طول سال‌ها به یک اصطلاح مبهم تبدیل‌شده است، اما تفسیر ما از یک مرکز خلاق مکانی فیزیکی یا مجازی است که افراد مبتکر در صنایع خلاق و فرهنگی کنار همدیگر کار می‌کنند.

تخمین‌زده می‌شود که ۱. ۲ میلیون نفر از مراکز خلاق در سراسر جهان در فضا‌های کاری اشتراکی کار می‌کنند که عموماً از شرکت‌های کوچک و متوسط ​​کوچک و فریلنسر‌ها تشکیل شده‌اند که ۸۵ درصد از اشتغال جهانی و ۳. ۳ میلیون نفر در بریتانیا را تشکیل می‌دهند.

مراکز خلاق از اشکال و اندازه‌های بسیاری تشکیل شده‌اند، از ساختمان‌هایی که متخصصان خلاق و کسب‌وکار را به آزمایشگاه‌های موقت و فضا‌های فراغتی که نوآوری‌ها را شعله‌ور می‌سازند و همچنین شبکه‌های آنلاینی که افراد را از طریق برنامه‌های سالانه در رویداد‌ها گرد هم می‌آورند.

هر مرکز خلاق به مانند اثرانگشت منحصر به فرد است، چرا که مدل آن با موقعیت جغرافیایی، بافت فرهنگی، الزامات اجتماعی و مدل مالی منحصر به فرد مشخص می‌شود. مراکز خلاق در نهایت به خانه‌های خلاق برای شرکت‌های کوچک و متوسط تبدیل شده‌اند.

خانه‌های خلاق در قرن گذشته وجود داشته است، اما در ده سال گذشته است که آن‌ها واقعاً به یک اکوسیستم در حال رشد سریع در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. در آغاز با فضای بلااستفاده از یک جامعه فرا صنعتی، خانه‌های خلاق در همه شکل‌ها و اندازه‌های رشد کرده‌اند و در ساختار‌هایی که قبلاً کارخانه‌ها، سازندگان مهمات، ساختمان‌های اداری و... قرار داشتند، اسکان داده‌شده‌اند و درحالی‌که دنیای فیزیکی خانه‌های خلاق گسترش‌یافته است، دنیای دیجیتال نیز با بسیاری از خانه‌های خلاق مجازی در حال افزایش است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قصه گویی، دریچه‌ای به سوی دنیای خلاقیت / ضرورت بازآفرینی متون کهن به زبان امروزی
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • مراکز خلاق چه مراکزی هستند؟
  • نوروز امسال راهیان نور تعطیل نیست!
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • فیلم/ یادمان شهدای عملیات طوفان‌الاقصی در ورزشگاه آزادی
  • یادمان شهدای عملیات طوفان‌الاقصی در ورزشگاه آزادی